Ο "ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ" ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ MEGA

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΦΩΡΗ ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΟΥ...
Διάβασα με προσοχή την συκοφαντική και εξυβριστική ανάρτηση του διευθυντή ειδήσεων του Mega προς το πρόσωπό μου που βρίθει ανακριβειών για εμένα, με χαρακτηρισμούς όπως "εκβιαστή", "κουκουλοφόρο", "άνθρωπο του υποκόσμου" κλπ, κλπ.
Υπό...
κανονικές συνθήκες, θα θεωρούσα περιττό να απαντήσω σε τέτοιες γελοιότητες εκτιμώντας ότι το επίπεδο των σπουδών μου είναι εμφανώς πολύ υψηλότερο από αυτό του Παναγιωτόπουλου. Αυτό, άλλωστε δεν χρειάζεται να... πιστοποιηθεί από εμένα. Πιστοποιείται από το πτυχίο μου με άριστα στην Σορβόννη και από τα μεταπτυχιακά στα πανεπιστήμια των Βρυξελλών και του Στρασβούργου.
Θα μπορούσα να καταθέσω μήνυση εναντίον του ζητώντας την αυτόφωρη σύλληψή του, για το χυδαίο δημοσίευμα, κάτι το οποίο όμως δεν έκανα τηρώντας με ευλάβεια μια βασική αρχή :
Δεν στρέφομαι νομικά κατά κανενός συναδέλφου δημοσιογράφου ότι και εάν γράψει ή πει για εμένα και δεν στήνω ψεύτικες κατηγορίες εναντίον τους. Ούτε φυσικά θα μπω στη διαδικασία να απαντήσω στον φαιδρό ισχυρισμό ότι επειδή του ασκούσα κριτική κάποιος την επόμενη μέρα του έστελνε email και του ζητούσε 200.000 ευρώ! Με αυτή την λογική δηλαδή, επειδή ασκώ κριτική στον Στουρνάρα για παράδειγμα, εάν κάποιος τον απειλήσει ή τον εκβιάσει την επομένη της κριτικής θα φταίω εγώ!
Εύχομαι και ελπίζω αυτά τα email να μην είναι στημένα και εκβιαστικά για να σταματήσω την κριτική ώστε να με έχουν όμηρο σε ακροαματικές διαδικασίες που σε όλες είναι βέβαιο ότι θα αθωωθώ. Άλλωστε από την έρευνα που έγινε δεν προκύπτει καμία σύνδεση μαζί μου. Ξεκαθαρίζω λοιπόν ότι με τον Παναγιωτόπουλο δεν έχω τίποτα προσωπικό. Όπως και με κανέναν άλλον δημοσιογράφο του Mega. Η κριτική είναι δημοσιογραφική και πολιτική για το δελτίο και μόνο γι αυτό. Γι αυτό και ουδέποτε ασχολήθηκα μαζί τους σε προσωπικό επίπεδο παρά μόνο σε επαγγελματικό.
Αυτά τα ολίγα, προς το παρον...
Ο "κουκουλοφόρος του Διαδικτύου"
κατά κόσμον
Γιάννης Μ. Παπαγιάννης
fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...