Ντ. Παπαδημητρίου: «Ταλαιπωρώ τον εγκέφαλό μου με τις σκέψεις μου»

Αναδρομή στα παιδικά της χρόνια έκανε η Ντορέττα Παπαδημητρίου σε πρόσφατη συνέντευξή της, περιγράφοντας πώς ήταν ως παιδί.

«Ήμουν κοινωνικότατη. Έβγαινα στο μπαλκόνι και φώναζα στους περαστικούς "Γεια σας, με λένε Ντορέττα". Και ήρθε μετά το κλείσιμο, έφαγα μερικές πισώπλατες από φίλες στο γυμνάσιο κι άρχισε το κλείσιμο, το οποίο δεν έγινε συνειδητά. Δεν ήταν απόφαση, συνέβη» δήλωσε η Ντορέττα, η οποία στη συνέχεια διευκρίνισε ότι σήμερα ο χαρακτήρας της έχει αλλάξει: «Δεν νομίζω ότι θα ξαναγυρίσω στο παλιό μου φορμάτ, του να εμπιστεύομαι όλο τον κόσμο. Αλλά έχω βρει τον τρόπο κι έτσι στους ανθρώπους που εμπιστεύομαι, δεν κρατάω μυστικά, είμαι ανοιχτό βιβλίο σε αυτούς».

Υπήρξαν στιγμές που ένιωσε απόλυτα ευτυχής; «Υπήρξαν πολλές. Κατ’ αρχάς, μου δίνουν τέτοιες τα παιδιά μου. Γενικά όμως είμαι ένας άνθρωπος που πρέπει να εκπαιδευτώ στην ευτυχία. Θα πρέπει να είμαι πιο χαλαρή. Έχω τα ενοχικά μου. Παλιά ήμουν πιο καχύποπτη και το έχω δουλέψει αρκετά. Ταλαιπωρώ τον εγκέφαλο μου με τις σκέψεις μου».

Πηγή: Hello

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...