«Η Πόλη μου»


«Η Πόλη μου»
... της Μαρίας Κηλαηδόνη
Στο Θέατρο Μεταξουργείο λειτουργεί έκθεση φωτογραφίας της Μαρίας Κηλαηδόνη με τίτλο «Η Πόλη μου», επ' ευκαιρίας της παράστασης «Η Άλωση της Κωνστάντιας» του Γιάννη Μακριδάκη, σε σκηνοθεσία Χρήστου Βαλαβανίδη, με τους Άννα Βαγενά, Ελένη Γερασιμίδου, Βασίλη Παλαιολόγο.

Ένα φωτογραφικό οδοιπορικό στην Κωνσταντινούπολη του σήμερα με σκηνές από την καθημερινότητα, με τη ματιά της Μαρίας Κηλαηδόνη.

Σημείωμα της Μαρίας Κηλαδηόνη
«Στην Κωνσταντινούπολη ταξίδεψα για πρώτη φορά τον Απρίλιο του 2009. Την ίδια χρονιά πήγα ακόμα δύο φορές. Είχα την τύχη να μπορέσω να δω αυτή την τόσο ξεχωριστή πόλη σε διαφορετικές εποχές του χρόνου. Περπάτησα στους δρόμους του Μπέγιογλου τις πρώτες ανοιξιάτικες νύχτες του Απρίλη, βρέθηκα στο Σουλτάν Αχμέτ μεσημέρι του Ιούνη και ήπια τσάι στη γέφυρα του Γαλατά με την βαριά συννεφιά του Νοέμβρη…

Αυτή η έκθεση, λοιπόν, είναι το αποτέλεσμα αυτών των ταξιδιών, μιας καλής ψηφιακής μηχανής και του ενθουσιασμού ενός ερασιτέχνη φωτογράφου που βρίσκεται σε ένα από τα πιο μοναδικά σημεία της γης. Σας παρουσιάζω την Κωνσταντινούπολη μέσα από την δική μου ιδιαίτερη ματιά – "την Πόλη μου"».

Η έκθεση λειτουργεί στο φουαγιέ του Θεάτρου Μεταξουργείο παράλληλα με τις παραστάσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...