Ο Πιστόριους επιμένει ότι δεν… σκότωσε τη Ρίβα, αλλά τον ληστή!

Με λυγμούς και δάκρυα στα μάτια ο Όσκαρ Πιστόριους περιέγραψε τα όσα έγιναν τα ξημερώματα της Πέμπτης στο σπίτι του και τη δολοφονία της φίλης του, Ρίβα Στίνκαμπ.

«Δεν μπορώ ακόμα να καταλάβω πως κατηγορούμαι για φόνο εκ προμελέτης, την στιγμή που δεν είχα σκοπό να σκοτώσω την φίλη μου. Δεν έχω σκοπό να φύγω από τη χώρα, αφού την αγαπώ!
Το σπίτι μου εκτιμάται σε 5 εκατομμύρια ράντ (νόμισμα της Νοτίου Αφρικής). Η επαγγελματική μου καριέρα μου αποφέρει εισόδημα 5,6 εκατομμυρίων ράντ το χρόνο. Οι επενδύσεις μου είναι πάνω από 1 εκατομμύριο ράντ», είπε ο αθλητής απευθυνόμενος στους δικαστές.

Περιγράφοντας όσα έγιναν το μοιραίο βράδυ είπε: «Συμφωνήσαμε να περάσουμε το βράδυ μαζί. Στις 10 ήμασταν στην κρεβατοκάμαρα. Εκείνη έκανε γιόγκα, κι εγώ έβλεπα τηλεόραση και δεν φορούσα τα προσθετικά μου πόδια. Ήμασταν πολύ ερωτευμένοι. Κι εκείνη ένιωθε το ίδιο όπως εγώ».
Στο σημείο αυτό ο Πιστόριους ξέσπασε σε κλάματα και δεν μπορούσε να συνεχίσει. Μια γυναίκα του έδωσε ένα ενεργειακό ποτό και ο αδερφός του τον ακουμπούσε στοργικά στον ώμο.


Ο πατέρας του Όσκαρ Πιστόριους, Χένκε, περιμένει ν' αρχίσει η ακροαματική διαδικασία.

Μετά από λίγο ο Πιστόριους επανέκτησε την αυτοκυριαρχία του και συνέχισε: «Πέσαμε στο κρεβάτι και αποκοιμηθήκαμε. Έχω πέσει και στο παρελθόν θύμα επίθεσης και για τον λόγο αυτό έχω πάντα δίπλα μου ένα όπλο 9 χιλιοστών.

Ξύπνησα για να κλείσω μια πόρτα και να πάρω έναν ανεμιστηρα και βγήκα στο μπαλκόνι.
Τότε, άκουσα θόρυβο από την τουαλέτα. Πήρα το όπλο μου και προχώρησα προς την τουαλέτα.
Αισθάνθηκα ότι απειλούμαι. Άρχισα να φωνάζω: "βγες έξω από την τουαλέτα".

Ήταν σκοτεινά και νόμιζα ότι η Ρίβα ήταν ακόμα στο κρεβάτι. Ήμουν φοβισμένος και δεν άναψα το φως.

Καθώς δεν φορούσα τα προσθετικά μου πόδια αισθάνθηκα ευάλωτος και για τον εαυτό μου και για την Ρίβα. Φοβήθηκα ότι κάποιος είχε μπει στο σπίτι. Τότε πυροβόλησα.
Η Ρίβα δεν ήταν στο κρεβάτι. Τότε πέρασε από το μυαλό μου ότι μπορεί να ήταν στην τουαλέτα. Η πόρτα ήταν κλειδωμένη.

Άνοιξα την πόρτα και η Ρίβα ήταν ζωντανή. Κάλεσα το ασθενοφόρο, την σήκωσα στα χέρια μου και την κατέβασα κάτω. Προσπάθησα να την επαναφέρω αλλά πέθανε στα χέρια μου.
Εύχομαι το σύστημα δικαιοσύνης της Νότιας Αφρικής και τα γεγονότα να δείξουν ότι δεν δολοφόνησα την Ρίβα.

Δεν έχω καμία πρόθεση να καλέσω μάρτυρες. Δεν έχω προηγούμενες καταδίκες. Δεν μου αρέσει η βία.
Είμαι διατεθειμένος να παραδώσω τα διαβατήρια μου αν αυτό τεθεί ως όρος για εγγύηση. Άλλωστε μετά το περιστατικό δεν προσπάθησα να φύγω».


Συγκλονισμένοι παρακολουθούν τη διαδικασία ο αδερφός του Όσκαρ, Καρλ και η αδερφή του Αϊμέ.

Επιμέλεια: Γιώργος Περράκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...