Σοφία Βογιατζάκη: «Έρχονται λογαριασμοί και μένουν απλήρωτοι»

Η Σοφία Βογιατζάκη πρόλαβε τις εποχές των ελληνικών σίριαλ και τον καιρό που πληρωνόταν την πρώτη του μηνός.

Σήμερα πώς τα φέρνει βόλτα;

«Έχω βγάλει χρήματα από τη δουλειά μου! Έχουν περάσει πολλά λεφτά από τα χέρια μου από αυτήν τη δουλειά, αλλά οι συνθήκες ήταν άλλες... Πάνε πια αυτά τα λεφτά. Τώρα πια κάνουμε ένα σωρό δουλειές και έρχονται λογαριασμοί και μένουν απλήρωτοι, γιατί απλώς δεν μπορώ, όπως και πολλοί Έλληνες, να τους πληρώσω».

Χαράτσια έχει απλήρωτα;

«Περιμένω πότε θα μου χτυπήσουν το κουδούνι να με μαζέψουν!»

Η οικονομική κρίση πόσο έχει επηρεάσει τη ζωή της; Έκοψε πολυτέλειες του παρελθόντος και αν ναι, ποιες;

«Είσαι τρελή, παιδί μου; Πάνε οι παλιές καλές εποχές που πήγαινα στα καλλυντικάδικα και τα ξεσήκωνα! Τώρα πια βάζω κρέμα με τρία ευρώ».

ΠΗΓΗ: entertv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...