Δείτε τι λέει η Δήμητρα Ανεξανδράκη για τη σύλληψη της!


"Δέχτηκα επίθεση από αστυνομικούς..

με σέρνανε με χειροπέδες"!

Η Δήμητρα Ανεξανδράκη έσπασε τη σιωπή της και μίλησε για την περιπέτεια της.

Το νεαρό μοντέλο συνελήφθη το βράδυ της Πέμπτης από τις αστυνομικές αρχές και πέρασε τη νύχτα στα κρατητήρια, καθώς παραβίασε ένα κόκκινο φανάρι.

Μιλώντας στην εκπομπή "Μίλα" τόνισε ότι οι αστυνομικοί της συμπεριφέρθηκαν με απαίσιο τρόπο, τη χτύπησαν και την μετέφεραν με χειροπέδες στο τμήμα. "Όλο αυτό από την αρχή είναι ένα ψέμα. Δεν βρισκόμουν καν στην παραλιακή αλλά στη λεωφόρο Βουλιαγμένης, δεν παραβίασα δυο κόκκινα, και δεν είμαι τρελή να διακινδυνεύσω τη δική μου ζωή.

Παραβίασα ένα κόκκινο, αλλά κοίταξα, σταμάτησα και έφυγα μετά. Στη συνέχεια ήρθα οι αστυνομικοί όπου τους ξεκαθάρισα ότι βιαζόμουν να πάω σπίτι μου. Με χαρακτήρισαν "μπεκρού" και τους απάντησα ότι θα κάνω και την αναφορά μου. Κάποια στιγμή, ήρθε ένας που δεν φορούσε καν στολή, με βούτηξε από το χέρι".

Και συμπλήρωσε: "Είναι δυνατόν να με τραβάνε με χειροπέδες; Τι είμαι; Ναι πέρασα με ένα κόκκινο σηματοδότη, ναι ζήτησα να πληρώσω το πρόστιμο μου, έπρεπε να με σέρνουνε με χειροπέδες και να με έχουνε δεμένη στο πίσω κάθισμα λες και έκανα το ριφιφί του αιώνα; Έχουνε σχηματίσει μια δικογραφία εις βάρος μου, που λέει τ΄απίστευτα μέσα".
Πηγή: http://www.tsekouratoi.gr/2013/02/blog-post_7368.html#ixzz2KPOw104t

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...