Δημήτρη μου , δημήτρη μου...

Του Σταύρου Μαρίνη 
Μετά την απόλυτη κυριαρχία του στο ποδόσφαιρο ο Ολυμπιακός προχωράει από πέρισυ και στην κυριαρχία του στο μπάσκετ. Μετά την αποχώρηση του Παύλου Θεέ
πάρε την ΠΑΕ, ο γιός του Δημήτρης δεν καταφέρνει και πολλά πράγματα. Θα μου πείτε χωρίς πορτοφόλι πως να πορευτεί; Έτσι είναι όμως με το να φύγουν και οι Γιαννακοπουλαίοι από την ομάδα δεν βγάζει κάτι. Βέβαια για να είμαι ειλικρινής η στήριξή τους τα τελευταία χρόνια στην Οικογένεια Βαρδινογιάννη με έχει κάνει εδώ και καιρό να αποστασιοποιηθώ πλήρως από τα κολακευτικά λόγια για αυτούς. Βλέπετε οι Αγγελόπουλοι αφού ξόδεψαν πάρα πολλά εκ. ευρώ για το μπάσκετ του Ολυμπιακού άρχισαν να κερδίζουν πόντους και διαιτητικά. Και να μην κάνει τώρα ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος ότι μας φταίει η διαιτησία για την σημερινή ήττα από τον Ολυμπιακό γιατί για χρόνια είχαμε τα σφυρίγματά μας σε τέτοια παιχνίδια και όχι μόνο. Όλοι πλέον έχουμε καταλάβει ότι πάει και το μπάσκετ μας και έτσι είμαστε τελείως ξεκρέμαστοι στα ειρωνικά σχόλια των αιωνίων αντιπάλων μας. Παλιά το "παίζαμε" μπασκετικοί και καθαρίζαμε. Τώρα Δημήτρη μου δημήτρη μας το έκλεισες και αυτό το "σπίτι" μας και καταφύγιό μας από την καζούρα  των αντιπάλων μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...