Η… άγραφη γλώσσα των γυναικών


«Αν πούμε πέντε λεπτά, εννοούμε μισή ώρα»! Αυτή είναι μία από τις πολλές συμβουλές που παρέχουν τα super models της Victoria Secret, αφού ενόψει του Αγίου Βαλεντίνου η γνωστή εταιρεία εσωρούχων κυκλοφόρησε ένα νέο video.

Οι εκπληκτικές Lily Aldridge Angels, Behati Prinsloo, Candice Swanepoel και Karlie Kloss προσφέρουν συμβουλές αποκλειστικά για άνδρες, προκειμένου να τους βοηθήσει να αποκωδικοποιήσουν τη γλώσσα της αγάπης, αφού τις περισσότερες φορές, οι άνδρες αδυνατούν να κατανοήσουν τι λένε οι γυναίκες και τι πραγματικά εννοούν…

Οδηγίες για αναίμακτη συμβίωση:

Αγάπη μου...
«Όταν λέω ότι θα είμαι έτοιμη σε πέντε λεπτά, εννοώ…. Θα είμαι έτοιμη σε μισή ώρα, 45 λεπτά ...»

«Όταν λέω, θέλω μερικά λουλούδια, εννοώ ... Θέλω δύο μεγάλες δωδεκάδες κόκκινα τριαντάφυλλα»

«Όταν λέω, είναι τα γενέθλιά μου, δεν είναι καμία μεγάλη υπόθεση, εννοώ… Είναι μεγάλη υπόθεση, και θέλω να με εκπλήξεις με κάτι υπέροχο»

«Όταν ρωτήσω, η φίλη μου δεν είναι πολύ όμορφη; εννοώ… Πες μου ότι δεν την έχεις καν προσέξει γιατί έχεις μάτια μόνο για μένα»

«Όταν λέω σ 'αγαπώ, εννοώ… Σ' αγαπώ»!









video platformvideo managementvideo solutionsvideo player

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...