Ντ. Μπακογιάννη: Η ελληνική Δικαιοσύνη αποκάλυψε την αλήθεια

Για πλήρη δικαίωσή της κάνει λόγο η Ντόρα Μπακογιάννη, μετά το απαλλακτικό βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών για την υπόθεση του 1 εκατομμυρίου δολαρίων σχετικά με την ανακριβή δήλωση πόθεν έσχες.
Ολόκληρη η δήλωση της κ. Μπακογιάννη:

«Σήμερα αποδεικνύεται ότι ο φυσικός δικαστής όλων είναι η δικαιοσύνη. Μόνο όποιος έχει να φοβηθεί κάτι προσπαθεί να την αποφύγει.

Από την πρώτη στιγμή, ζήτησα από τη Βουλή την άρση της ασυλίας μου, για να λάμψει η αλήθεια στη δικαιοσύνη και να μην μείνει καμία σκιά. Τώρα πλέον αποδείχθηκε περίτρανα, ότι δεν υπήρξε επαύξηση της περιουσίας ούτε της δικής μου, ούτε του συζύγου μου που να μην δικαιολογείται.

Δέχθηκα μια συκοφαντική επίθεση λάσπης την άνοιξη του 2012 που μου στοίχισε προσωπικά και πολιτικά. Αισθάνομαι όμως ικανοποίηση ότι έστω και τώρα, γι΄ αυτό το μεγάλο πολιτικό θέμα που έθιγε την τιμή και την υπόληψη τόσο τη δική μου όσο και του συζύγου μου, η ελληνική δικαιοσύνη αποκάλυψε την αλήθεια, δικαιώνοντάς με.

Το συμπέρασμα είναι ότι οι βουλευτές δεν έχουν ανάγκη από ειδικούς νόμους «περί ευθύνης υπουργών» και βουλευτικής ασυλίας, γι’ αυτό και επιβάλλεται με την επόμενη συνταγματική αναθεώρηση να καταργηθούν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...