Η... ανασφαλής Nicola McLean

H Nicola McLean έκανε άλλη μια γυμνή φωτογράφιση για το περιοδικό Now, και εξομολογήθηκε τις ανασφάλειές της.

Το μοντέλο-celebrity έγινε διάσημη από τη συμμετοχή της στο reality Big Brother και έχτισε την καριέρα της πάνω σε φωτογραφίσεις όπου ποζάρει πάντα γυμνή, αφού διαθέτει ένα εκρηκτικό σώμα που πολλές γυναίκες θα...σκότωναν για να το αποκτήσουν, και πολλοί άνδρες το ποθούν.

Η 32χρονη star όμως δηλώνει ανασφαλής και δυσαρεστημένη με την εμφάνισή της λέγοντας ότι: «Δεν μου αρέσει κανένα σημείο στο σώμα μου, δεν αγαπώ τίποτα πάνω μου… εκτός από τα ψεύτικα μέρη.

Δεν αντέχω να κοιτάζω τον εαυτό μου στον καθρέφτη, έχω στραβισμό και μισώ τα μάτια μου που είναι τόσο μικρά. Είμαι πραγματικά άσχημη χωρίς make-up, γι’ αυτό και κυκλοφορώ πάντα βαμμένη.

Στο σχολείο ήμουν πάντα θύμα εκφοβισμού λόγω της ασχήμιας μου και για αυτό μεγαλώνοντας άλλαξα τα πάντα πάνω μου κάνοντας δύο πλαστικές στήθους, κάνω συχνά botox, φοράω hair extensions και έχω φτιάξει εξ ολοκλήρου τα δόντια μου γιατί είχαν καταστραφεί λόγω της μάχης μου με την ανορεξία και την βουλιμία». Τι να πούμε κι εμείς οι υπόλοιπες…

Επιμέλεια: Μαρία Σινιώρη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...