Η μεταμόρφωση της Kate Moss

Η Kate Moss γιόρτασε την 25η επέτειο από την πρώτη της δουλειά στο χώρο του modeling, κάνοντας μια φωτογράφιση για το περιοδικό Vanity Fair, και μίλησε στον James Fox για τα «χρόνια των δακρύων» όπως ονομάζει την περίοδο που ήταν ζευγάρι με τον ηθοποιό Johnny Depp.


Το super model μεταμορφώθηκε στο πάλαι ποτέ sex symbol Brigitte Bardot, για το εξώφυλλο του τεύχους Δεκεμβρίου του Vanity Fair και σε ερώτηση του δημοσιογράφου για την επιτυχημένη καριέρα της δήλωσε ότι « Είμαι τραγική στις προσωπικές λήψεις, πραγματικά απαίσια. Ανοιγοκλείνω τα μάτια μου συνέχεια και δεν βγάζω καθόλου καλές φωτογραφίες. Ακόμα και την ημέρα του γάμου μου κοίταζα τον στενό μου φίλο John Galliano και του φώναζα, πρέπει να μου δώσεις έναν χαρακτήρα! αφού χρειάζομαι πάντα να υποδύομαι έναν χαρακτήρα στις φωτογραφίσεις».

Για την γρήγορη και ξαφνική επιτυχία της είπε χαρακτηριστικά: « Μετανιώνω κατά κάποιον τρόπο για την φωτογράφιση που έκανα το 1992 για τον Calvin Klein, παρόλο που εκτόξευσε την φήμη μου στα ύψη. Υπέστην νευρικό κλονισμό όταν έπρεπε να δουλέψω με τον Marky Mark και τον Herb Ritts, νόμιζα ότι θα πέθαινα. Υπάρχει τρομερή πίεση πάνω στη δουλειά, ήμουν τόσο μικρή, κι όμως δούλευα με τον διάσημο φωτογράφο Steven Meisel και μια τεράστια λιμουζίνα ερχόταν να με παραλάβει για να πάω στη δουλειά. Ήμουν χάλια, αλλά ήταν η δουλειά μου και έπρεπε να την κάνω. Τα πρώτα χρόνια έμενα σε ΒΒ hotels στο Μιλάνο, και γυρνώντας δεν είχα τίποτα να φάω, … κανείς δεν σε βγάζειέξω για φαγητό στην αρχή. Θυμάμαι μόνο την Carla Bruni που με έβγαλε μια φορά για φαγητό, ήταν τόσο καλή. Δεν υπήρξα όμως ποτέ ανορεξική».

Όσον αφορά το παθιασμένο ειδύλλιό της με τον Johnny Depp η Moss είπε, ότι «δεν υπήρχε κανείς ικανός να μπορεί να με κουμαντάρει και να με φροντίσει. Ο Johnny τα κατάφερε για λίγο. Τον ρώταγα, «και τώρα τι κάνω»? και εκείνος ήταν πάντα εκεί με την απάντηση έτοιμη. Αυτό ήταν που μου έλειψε όταν έφυγε, δεν είχα κάποιον να εμπιστευτώ. Ζούσα έναν εφιάλτη και πέρασα χρόνια και χρόνια κλαίγοντας… Ω! Τι δάκρυα έριξα»…

Κλείνοντας μίλησε για την τωρινή της ζωή λέγοντας ότι δεν πάει πια σε clubs, ζει μια ήρεμη ζωή με τον rock star σύζυγό της, την κόρη της και το σκύλο τους. Πίσω όμως από την πόρτα του σπιτιού της μεταμορφώνεται εύκολα σε hell-raiser!

Δείτε την μεταμόρφωσή της Kate Moss σε Brigitte Bardot.

Πάντως η γνώμη μας είναι, ότι δεν τίθεται θέμα σύγκρισης αφού η διάσημη ηθοποιός παραμένει μοναδική.


 

Eπιμέλεια: Μαρία Σινιώρη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...