«Δεν φέρομαι αλήτικα στις γυναίκες μου»! Ποιος το είπε;

«Δεν είμαι το γλυκό αγοράκι που ίσως αρέσει στις γυναίκες. Εδώ και 47 χρόνια προσπαθώ να αλλάξω, γιατί κι εγώ κουράζομαι με τον εαυτό μου, αλλά δεν έχω δει καμία διαφορά». Λίγες ημέρες μετά το χωρισμό του από την αγαπημένη του ο πάντα ανατρεπτικός τραγουδοποιός, Στέλιος Ρόκκος, φωτογραφίζεται και δίνει στο "ΟΚ!" την πιο ειλικρινή συνέντευξη της ζωής του...


Η σχέση σου με την Έλενα Γκόφα έχει τελειώσει;
Αυτό που μπορώ να πω για την Έλενα είναι ότι ήρθε στη ζωή μου σε πολύ λάθος στιγμή. Δεν πρόλαβα να μείνω μόνος. Η σχέση αυτή ήρθε όταν τελείωσε ο γάμος μου με τη Νικολέτα (σ.σ Τρίκη) και μπερδεύτηκα πολύ μέσα μου. Η Έλενα είναι καταπληκτικό παιδί. Καμία γυναίκα δεν με έχει φροντίσει, όπως το έκανε εκείνη. Αλλά δυστυχώς ήρθε σε μία φάση της ζωής μου που έπρεπε να μείνω μόνος και δεν το έκανα. Της ζήτησα λοιπόν να μείνω για κάποιο διάστημα μόνος, ώστε να ξέρω τι πραγματικά θέλω να κάνω. Μπορεί με αυτή μου την κίνηση να χάσω από τη ζωή μου έναν άνθρωπο που τον θεωρώ πολύτιμο, αλλά δεν είμαι από εκείνους που βάζουν νερό στο κρασί τους σε τέτοια θέματα. Θέλω να τα έχω καλά με εμένα. Διαφορετικά δεν θα μπορέσω να λειτουργήσω σε μια σχέση και αυτό το έχει καταλάβει η Έλενα. Δεν τσακωθήκαμε. Απλά περνάμε ένα διάστημα που είμαστε χώρια. Δεν μπορώ να πω ότι χώρισα, ούτε όμως ότι είμαστε και μαζί.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...