Ζέτα Δούκα: «Θέλω να φύγω, αν μου δοθεί η ευκαιρία»

Η Ζέτα Δούκα γλυκοκοιτάζει την καριέρα στο εξωτερικό, αλλά όχι σαν κομπάρσος… Η γνωστή ηθοποιός θέλει να δοκιμαστεί σε μεγάλες παραγωγές και να λάμψει.

«Θέλω να φύγω στο εξωτερικό, αν μου δοθεί η ευκαιρία, χωρίς βέβαια να απαρνηθώ την πατρίδα μου, γιατί έχω ανάγκη τον αέρα της. Όμως, το θέμα είναι να βρεθώ εκεί όχι σαν αλεξιπτωτιστής, αλλά έχοντας στα χέρια μου κάτι που θα αποδεικνύει τι είμαι και τι μπορώ να κάνω. Μια μεγάλη ταινία, ας πούμε, ή μια μεγάλη παράσταση» δήλωσε στη Real.

Άραγε, έτσι εύκολο είναι;

Επιμέλεια: Τέλης Αλεξανδρόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...