"Κι όμΩς κινείται":

 11ο Φεστιβάλ Ελλήνων Χορογράφων


"Κι όμΩς κινείται": 11ο Φεστιβάλ Ελλήνων Χορογράφων : Το 11ο Φεστιβάλ Ελλήνων Χορογράφων παρουσιάζει την ομάδα «Κι όμΩς κινείται» στην παράσταση «medDeT» που θα παρουσιαστεί …στο θέατρο Χώρα στις 7, 8 και 9


Το 11ο Φεστιβάλ Ελλήνων Χορογράφων παρουσιάζει την ομάδα «Κι όμΩς κινείται» στην παράσταση «medDeT» που θα παρουσιαστεί …στο θέατρο Χώρα στις 7, 8 και 9 Ιουνίου στις 22.00.

Κατά βάθος η επανάσταση έλαβε χώρα παντού, μόνο που αυτό δεν έγινε καθόλου όπως το περιμέναμε.

Παντού ό,τι απελευθερώθηκε, αποδεσμεύτηκε από την έννοιά του, την ουσία του, την αξία του, την αναφορά του, την προέλευση και το σκοπό του και εξακολουθεί να λειτουργεί, μόνο που η ιδέα του έχει προ πολλού εκλείψει. Τίποτε (ούτε κι αυτός ο Θεός) δεν εξαφανίζεται πλέον από τέλος ή θάνατο, αλλά από πολλαπλασιασμό, κορεσμό και αύξουσα ακαθοριστία.
Για μας τα πάντα είναι αποκρυπτογραφήσιμα εκ των προτέρων, έχουμε εξαιρετικά μέσα ανάλυσης αλλά όχι κατάστασης. Ζούμε θεωρητικά πολύ πιο πέρα από τα ίδια μας τα συμβάντα. Εξ' ου και η βαθιά μελαγχολία. Σε άλλες εποχές και σε άλλες κουλτούρες παράξενες άνθρωποι έζησαν και ζουν καταπτοημένοι μπροστά στο πεπρωμένο. Εμείς ζούμε καταπτοημένοι λόγω της απουσίας πεπρωμένου.Το κάθε τι, μας έρχεται μόνο από εμάς τους ίδιους. Ο καθένας έχει φορτωθεί την ευθύνη της ζωής του. Αβάσιμη ουτοπία.

Θα έπρεπε να μετασχηματιστεί το άτομο σε δούλο της ταυτότητάς του, της θέλησής του, της ευθύνης του, του πόθου του, να ελέγχει όλα τα κυκλώματά του κι όλα τα κυκλώματα του κόσμου, που διασταυρώνονται μέσα στα γονίδιά του, στα νεύρα, στις σκέψεις του. Υποτέλεια ανήκουστη. Όλος ο κόσμος είναι διαβολικά ενήμερος για τον εαυτό του και για τον πόθο του. Όλα είναι τόσο απλά που εκείνος που προχωρά μεταμφιεσμένος γίνεται καταγέλαστος.

Το τέλος των μυστηρίων.
Jean Baudrillard
Η διαφάνεια του κακού – Δοκίμιο πάνω στα ακραία φαινόμενα

*meddet σημαίνει βοήθεια, στους θρησκευτικούς και λαϊκούς αμανέδες

Χορός-ακροβασία: Bentancor Camilo, Δημάς Βασίλης, Λινάρδου Αντιγόνη, Μαλκότσης Ερμής, Παρασκευοπούλου Ιωάννα, Σουγιουλτζή Χριστίνα
Μουσική σύνθεση και ερμηνεία: Αντωνίου Κλέων (mode plagal), Αποστολάκης Δημήτρης (ΧΑΪΝΗΔΕΣ),Κανέλος Τάκης (mode plagal), Ρελλος Θοδωρής (mode plagal)

Σκηνικός Χώρος: Bentancor Camilo
Φωτισμοί: Καψούρος Βασίλης
Κοστούμια: Μάνεση Αγγελική - Μουζάκη Φανή

Πηγή: eculture

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...