Ελευθερία Ελευθερίου: Απογοητεύτηκε αλλά είναι καλ



Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 28 Μαΐου 2012, 08:50
Η Ελευθερία Ελευθερίου επέστρεψε στην Ελλάδα χωρίς να έχει διακριθεί στον διαγωνισμό της Eurovision και στο αεροδρόμιο την περίμενε η κάμερα του Star για τις πρώτες δηλώσεις.
«Είμαι μια χαρά. Πήγα και ήμουν έτοιμη να δεχτώ τα πάντα. Αν θα έλεγα ότι δεν απογοητεύτηκα θα ήταν ψέμα, αλλά είμαι μια χαρά. Είναι διαγωνισμός και δεν ξέρεις ποτέ ποια θα είναι τα αποτελέσματα. Πήγα και ήμουν έτοιμη γιατί ήξερα ότι είναι ένας διαγωνισμός και η Ελλάδα είναι σε μία δύσκολη φάση αυτή τη στιγμή. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι πέρασα από τον ελληνικό τελικό, οι Έλληνες διάλεξαν αυτό το τραγούδι και προσπάθησα να κάνω ότι καλύτερο μπορούσα».

Τελικά υπάρχει κόντρα με την Ήβη Αδάμου;

«Η Κύπρος είναι η πατρίδα μου, είναι η χώρα μου, ήμασταν εκεί και όλα αυτά που γίνονται δεν ξέρω γιατί τα λένε, εγώ δεν έχω κόντρα με κανένα».

Επιμέλεια: Τόλης Αλεξανδρόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...