Μητσικώστας: «Το ‘90 ξενυχτούσα και έβλεπα Λεβέντη»

Τηλεόραση, ραδιόφωνο, θέατρο, stand up comedy και συγγραφή. Ο Γιώργος Μητσικώστας επιστρέφει γεμάτος ιδέες, και μάλιστα σε μία δύσκολη και αγέλαστη εποχή. Γεγονός που κάνει την επιστροφή του διπλά χαρμόσυνη.

Θα θέλατε να γίνετε διευθυντής προγράμματος;

«Ναι αμέ! Και διευθυντής και σύμβουλος προγράμματος. Αυτός από την Αμερική μου είπε: “Το ταλέντο σου είναι δεδομένο, αλλά αυτό που πουλάει ακόμα περισσότερο στην Αμερική είναι οι ιδέες. Οι ιδέες σου και μόνο πληρώνονται ακριβά”. Εμένα το μυαλό μου κατεβάζει ιδέες και όχι μόνο για τη δική μου εκπομπή, αλλά γενικά από πολιτικά μέχρι οικονομικά θέματα».

Αν σας έδιναν την ευκαιρία να αλλάξετε ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα, τι θα αφαιρούσατε και τι θα αφήνατε;

«Θα τα άφηνα όλα. Απλώς εγώ θα καθιέρωνα μια ζώνη κάθε βράδυ μετά τις 12, όπου κάθε μέρα θα είχε διαφορετική θεματολογία. Π.χ. Δευτέρα και Τρίτη θα ήταν ποδοσφαιρικές ημέρες, Τετάρτη θα ήταν ημέρα γέλιου με ταινίες, την Πέμπτη θα παίζουν ταινίες memories από το 60’, 70’ και μετά -και όχι οι χιλιοπαιγμένες. Θα έπαιζα ταινίες του Ξανθόπουλου, της Μέμας Σταθοπούλου κ.τ.λ.. Θα καθιέρωνα λοιπόν ζώνες με ταινίες decadence ή ταινίες του ιταλικού κινηματογράφου».

Σας έχει καλέσει κάποιο ελληνικό κανάλι για αυτή τη θέση;

«Σε ένα κανάλι που ήμουν πριν από χρόνια, ό, τι ιδέα είπα υλοποιήθηκε. Εγώ τις ιδέες μου τις λέω σε συναδέλφους, στον διάδρομο, και τις έχουν κάνει. Ολόκληρα σκετς που έκανα παλιά στους διαδρόμους του καναλιού ή του ραδιοφώνου τα έχω δει μετά από δύο μήνες σε επιθεωρήσεις. Άντε να αποδείξεις μετά ότι δεν είσαι ελέφαντας».

Η Αννίτα Πάνια θα μπορούσε να θεωρηθεί και πουλέν σου. Τώρα βλέπεις να υπάρχουν τηλεοπτικά πουλέν;

«Το ‘90 ξενυχτούσα και έβλεπα Λεβέντη. Αυτόν τον τύπο εγώ ήθελα να τον μιμηθώ και μου έλεγαν ποιος είναι αυτός; Τους απαντούσα “δείτε κανάλι 67”. Μετά λέω, “είναι μια τύπισσα στο TV Μακεδονία που είναι μικρούλα και κάνει παντρολογήματα. Παντρεύει κάτι γέρους -συνταξιούχους και κάνει λογοπαίγνια ‘’με τρέλα και κορδέλα’’, ‘’έλα αετόπουλε μου’’. Δεν ήξερα αν την λένε Πάνια ή Πανιά, γιατί στους τίτλους ήταν με κεφαλαία γράμματα. Την πρότεινα όμως τότε σε ένα κανάλι και την πήρανε. Πλέον πουλέν δεν βλέπω να υπάρχουν, γιατί έχει εξαντληθεί η τηλεόραση. Δεν υπάρχουν νέα πρόσωπα».

Ποια πιστεύεις ότι θα είναι φέτος η μοίρα της Ελένης Μενεγάκη;

«Όλοι βιάζονται να διαγράψουν- τελειώσουν μερικούς στην τηλεόραση. Εγώ πιστεύω ότι θα προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες, αρκεί να της δοθεί λίγος χρόνος από το κανάλι και από τον κόσμο. Δεν νομίζω πάντως ότι θα αποτύχει η Ελένη».

ΠΗΓΗ: Down Town

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...