Αθώος δηλώνει ο Αχιλλέας Μπέος, ο οποίος περνάει ένα προσωπικό δράμα! Στην πρώτη συνέντευξη μετά τη σύλληψή του μίλησε για σκευωρία που δημιούργησαν οι «καταδότες και ρουφιάνοι Πατέρας και Κούγιας»!
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στον Sport FM Μαγνησίας 89,5 ο Αχιλλέας Μπέος:


«Θα ήθελα να πω πέντε πράγματα ουσίας γιατί δεν υπάρχει χρόνος. Είναι δύσκολες οι καταστάσεις που περνάω και θέλω να πω πέντε πράγματα για να μάθει ο κόσμος την αλήθεια. Θέλω να πω πως περνάω ένα δράμα γιατί δεν μου έχει ξανατύχει να ζήσω κάτι τέτοιο. Θα το χειριστώ και θα το διαχειριστώ εγώ προσωπικά. Δεν θέλω ο κόσμος του Βόλου να προβεί σε ακρότητες. Τους παρακαλώ, να μη δώσουν καμία έκταση και να κάνουν συλλαλητήρια και να πουν ότι τους υποκινώ εγώ. Τους ευχαριστώ και δεν χρειάζονται ακρότητες. Είναι υποχρέωση του κόσμου, όλης της Μαγνησίας, να στηρίξουν αυτή την ομάδα μοντέλο, που είναι δημιούργημα δικό μου και που πλέον είναι δημιούργημα και κάνει περήφανο όλο τον Βόλο.

Επειδή υπάρχουν κακόβουλοι που ψάχνουν σε στιγμές δύσκολες να εκμεταλλευτούν, ότι εδώ που είμαι. Ούτε δωροδοκώ ούτε χρηματίζω, ούτε απειλώ ούτε εκβιάζω. Είναι μια σκευωρία που δημιουργήθηκε από ανθρώπους που στην Κατοχή ήταν καταδότες που φορούσαν κουκούλες. Έτσι έχει γίνει και με τον κ. Νίκο Πατέρα, που έχει ξεκινήσει αυτή τη διαδικασία μετά την προσωπική μου ρήξη. Δυστυχώς ήπια 5 ή 15 καφέδες μαζί του και λυπάμαι που έκατσα
».

«Ένας άλλος καταδότης είναι και ο Αλέξης Κούγιας. Μπορεί να έχουν γίνει και κάποια λάθη, όπως έχουν γίνει σε όλο τον κόσμο. Όχι όμως να το πληρώσουν κι αθώοι. Και δεν μιλάω για το άτομό μου. Ελπίζω η δικαιοσύνη να σταθεί στο ύψος της. Με τον κ. Νίκο Αλέφαντο έχω να μιλήσω για τουλάχιστον οκτώ χρόνια. Με πήρε τηλέφωνο ο άνθρωπος για να με συλλυπηθεί για τον χαμό του πατέρα μου. Παρουσιάζουν μια συνομιλία με τον κ. Αλέφαντο που δεν έχει γίνει ποτέ. Όχι ότι προκύπτει τίποτα. Αλλά θέλω να δείξω πόσο αξιόπιστο είναι αυτό το οικοδόμημα. Τώρα συναντώ ανθρώπους που δεν τους γνωρίζω καθόλου.

Ο κόσμος δεν τρώει κουτόχορτο. Θα πω ένα πράγμα. Έχετε υποχρέωση, οι Βολιώτες, να υπερασπιστείτε τον Ολυμπιακό Βόλου. Που πληρώνει κάθε μήνα πάνω από 150.000, με ένα ποδόσφαιρο ποιότητας που χαίρεται ο κόσμος. Τον Αχιλλέα τον Μπέο δεν θέλω να τον προστατεύσει ο κόσμος. Είμαι σίγουρος ότι οι δικαστές δεν θα επηρεαστούν από τις πιέσεις. Είναι δυνατόν να προφυλακίζονται άνθρωποι γιατί είναι ύποπτοι φυγής; Έχω πέντε παιδιά.

Οφείλω να σεβαστώ τις Αρχές και μπορεί να κλείσει το τηλέφωνο. Όπως λένε ότι η ζωή είναι μικρή. Στα 53 μαθαίνω νέα, αλλά θα με κάνουν πιο δυνατό. Είναι μια σκευωρία, που δικαστές που σέβονται αυτό που έχουν ορκιστεί, θα το κάνουν
».

Για το αν επηρεάζεται το μέλλον του συλλόγου, είπε: «Ο Ολυμπιακός Βόλου έχει δομηθεί για να αντέξει στα δύσκολα. Είναι ένα σύγχρονο αεροπλάνο, με αυτόματο πιλότο. Οι άνθρωποι στο ΔΣ δεν χρειάζονται τον Αχιλλέα Μπέο. Αρκεί να τους στηρίξει. Είναι ίσως η μοναδική ομάδα που έχει κεφάλαιο στον τραπεζικό λογαριασμό.

Θεωρώ ότι στην Ελλάδα υπάρχει ένα δημοκρατικό πολίτευμα. Αν γίνει στρατιωτικός νόμος, ό,τι θέλεις κάνεις. Τα ποινικά δικαστήρια δεν το αποφασίζουν για την τύχη μιας ομάδας. Αν διαπιστώσουν ότι ο Ολυμπιακός Βόλου εμπλέκεται είτε με απειλή είτε με εκβιασμό να τον ρίξουν. Αν δεν το δείξουν πώς θα το κάνουν; Αν θέλω κάποιος να με βοηθήσει ή θέλω κάποια χάρη ή έχω κάνει εκτιμήσεις, τι είναι αυτό;

Νομικά από έγκριτους νομικούς, αυτό που έχει γίνει εδώ είναι μια καταπάτηση της νομικής διαδικασίας, δεοντολογιών των ανθρώπινων δικαιωμάτων. Όμως είμαι έτοιμος να το δεχτώ. Δεν έχω πρόβλημα. Θα μου δώσει την δυνατότητα να αποδείξω με στοιχεία ότι σε όλα αυτά δεν υπήρχε δόλος, εκβιασμός, εγκληματική οργάνωση. Οι λογαριασμοί μου είναι στην διάθεση της ελληνικής δικαιοσύνης. Αν πραγματικά, όσον αφορά εμένα, είναι αυτό που είπε ο κ. Γερουλάνος στην Βουλή, να που πήγαν τα λεφτά, το κατάντημα της Ελλάδας, το δημιούργησαν 5-10 παράγοντες. Έχω ένα σπίτι και δεν ξέρω 1.000 ή 10.000 να τα διαθέσω υπέρ των προβλημάτων των Ελλήνων, αν νομίζουν ότι δημιουργήσαμε το έλλειμμα. Θέλω να ενημερώσω  τον κόσμο του Βόλου.

Δεν έχω να μιλήσω για κάτι νομικά. Τους έχω αποδείξει, με όποιες ακρότητες, που μπορεί να έχω έρθει σε κόντρες. Ζητάω ο κόσμος να γίνει πιο δυνατός, όπως εγώ. Σήμερα εγώ δίνω το φάκελο ως θεματοφύλακα, στον αγνό κόσμο του Βόλου και όχι σε αυτούς που έβγαλαν την χολή τους. Θα είμαι αυτός που σε συνέντευξη  Τύπου θα αποδείξω ότι είναι μια σκευωρία από τον καταδότη, ρουφιάνο, Νικόλα Πατέρα και Αλέξη Κούγια. Στα «στημένα» υπάρχει ένα παιχνίδι ΠΑΣ Γιάννινα – Καστοριά. Που είναι ο Κούγιας; Δεν φέρνουν τον κ. Πατέρα που συνομιλεί στις κασέτες. Αυτά θα τα υποστεί ο Αχιλλέας ο Μπέος. Χρειάζομαι να είμαι δυνατός. Συσπειρωθείτε για την ομάδα που σας έκανε περήφανους. Που έχει γίνει από δουλειά από τους ανθρώπους του ΔΣ και δεν είναι από κλεψιά».
Για το αν ο Ολυμπιακός Βόλου αντιμετωπίζει πρόβλημα με την έξοδο στο Europa League, ανέφερε: «Πρέπει και εσείς να γίνετε δημοσιογράφοι. Τι να λέει ένα δημοσίευμα. Προκύπτει από πουθενά συμμετοχή της ομάδας; Τώρα τι θέλει ο Κούγιας ή ο Πατέρας ή ο Γιδόπουλος δεν μπορεί να έχει σημασία. Τη δουλειά του δεν μπορεί να την κάνει κανείς στην πλάτη του Ολυμπιακού Βόλου. Ηγέτης τώρα είναι ο κόσμος. Μόλις βγει το ΔΣ, σήμερα το βράδυ, πρέπει να πάνε δίπλα τους. Εγώ δεν θα μπορέσω να είμαι και δεν θα συνεχίσω να είμαι. Ανήκει πλέον στον κόσμο της. Ήδη οι εξελίξεις είναι στον δρόμο. Την ερχόμενη εβδομάδα θα γίνουν 2-3 που έχουμε προγραμματίσει. Ξέρω ότι έχει γίνει ο προγραμματισμός και θα συνεχίσει να γίνεται. Αρκεί ο κόσμος να σταθεί δίπλα στην ομάδα, σε αυτό το μοντέλο και είναι η ευχάριστη νότα στην πόλη αυτή. Να πάρουν θέση και οι πολιτικοί της πόλης».

Για την δήλωση που έκανε ο Δήμαρχος Βόλου, απάντησε: «Να το δούμε. Με τα λόγια όλοι είναι κοντά. Τώρα χρειάζεται να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων. Οι πολιτικοί έχουν υποχρέωση να σταθούν δίπλα στην ομάδα νομότυπα».

Τέλος, υποστήριξε: «Εγώ εδώ που βρίσκομαι και θα είμαι μέχρι τον Ιούλιο ή τον Αύγουστο ή τέλος πάντων να αποφασίσουν οι αξιότιμοι δικαστές. Τάσεις φυγής δεν έχω. Για όσο διάστημα θα είμαι εκτός, δύναμη θα μου δίνει ο κόσμος του Βόλου, αρκεί να μαθαίνω πως θα είναι δίπλα στην ομάδα».