H Ρούλα μιλάει για την εγκυμοσύνη της Πέγκυς

H Ρούλα μιλάει για την εγκυμοσύνη της Πέγκυς
Στην κάμερα του Alpha μίλησε η Ρούλα Κορομηλά, αμέσως μετά το τέλος του πρώτου live του «Greek Idol».
Συγκεκριμένα, η οικοδέσποινα του μουσικού ριάλιτι, είπε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένη, μια χαρά πήγε νομίζω! Οι τηλεθεατές θα κρίνουν. Εμείς δώσαμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε. Στεναχωρήθηκα πολύ με τα παιδιά που φύγανε. Θεωρώ ότι ήταν όλοι εξαιρετικοί». Για την κριτική επιτροπή του talent show, την οποία αποτελούν η Έλλη Κοκκίνου, ο Πέτρος Κωστόπουλος και ο Κώστας Καπετανίδης, η Ρούλα είπε: «Μια χαρά είναι. Δύσκολο το έργο τους φαντάζομαι. Δεν θα ήθελα να ήμουν στη θέση τους».

Σε ερώτηση για το αν θα αποκαλύψει στην κάμερα το μυστικό της εμφάνισής της, η διάσημη παρουσιάστρια είπε:  «Τι εννοείτε; Ποιο μυστικό; Διατροφή κάνω, μόνο διατροφή!».
Όσο για την guest της βραδιάς και εγκυμονούσα Πέγκυ Ζήνα, η Ρούλα δήλωσε: «Είναι καταπληκτική και φίλη μου αγαπημένη. Ήμουνα βαθύτατα συγκινημένη γιατί είναι έγκυος και αν αγαπάς έναν άνθρωπο χαίρεσαι διπλά και τριπλά. Είναι φίλη μου και είμαι τυχερή γιατί σ’ αυτό το χώρο μετά από 22 χρόνια έχω καταφέρει να έχω φίλους ετών, που να είναι κοντά μου συνέχεια. Και η Πέγκυ είναι μια από αυτές!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...