Οτσόα: "Δεν θέλω να πω για Ολυμπιακό"

Οτσόα: "Δεν θέλω να πω για Ολυμπιακό"
Ο Γκιγιέρμο Οτσόα, στο περιθώριο της προετοιμασίας της εθνικής Μεξικού για το φιλικό με τη Βενεζουέλα στο Σαν Ντιέγκο, ρωτήθηκε για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού, αλλά δεν θέλησε να σχολιάσει το θέμα.

Ο Μεξικανός τερματοφύλακας τόνισε πως δεν θέλει να αποσπαστεί από το στόχο του, που είναι μία καλή εμφάνιση στο φιλικό (30/03, 06:00 ώρα Ελλάδος), σε περίπτωση που ο Χοσέ Μανουέλ ντε λα Τόρε τον επιλέξει στην αρχική ενδεκάδα.
"Προτιμώ να μη σχολιάσω, ούτε να πω τίποτα, και σας το λέω αυτό με σεβασμό, διότι μπορεί να με παρεξηγήσετε και να πείτε πολλά πράγματα που δεν ισχύουν. Σήμερα βρίσκομαι με την εθνική ομάδα. Χρωστάω στην Αμέρικα και στην παρούσα φάση συζητάμε για το μέλλον", τόνισε ο 25χρονος πορτιέρο.

Στη συνέχεια μίλησε για τους αγώνες της εθνικής Μεξικού, σχολιάζοντας το γεγονός ότι δεν πήρε θέση βασικού στον πρώτο με αντίπαλο την Παραγουάη: "Δεν με ενόχλησε που ο Ταλαβέρα ήταν βασικός στο προηγούμενο παιχνίδι. Το τεχνικό τιμ επιλέγει τη βασική ενδεκάδα".
Σχετικά με το αν υπάρχει πίεση, δήλωσε: "Είχα κάνει το ντεμπούτο μου πολύ νέος και ξέρω πώς είναι η πίεση και πώς να την ελέγξω. Είμαι ήρεμος, περιμένω την ευκαιρία μου και τίποτα παραπάνω. Δεν έχω νεύρα, δεν με ενοχλεί κάτι, δεν έχω να δείξω απολύτως τίποτα, εκτός από δουλειά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...