Αυτό θα πει αγάπη

Σε συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό Down Town, ο ηθοποιός Ashton Kutcher έδωσε ένα μάθημα για την αληθινή αγάπη αναφερόμενος στη σύζυγο του Demi Moore.
 Η απάντηση που έδωσε ο γοητευτικός ηθοποιός στην ερώτηση «πώς κατάλαβες ότι η Demi είναι η γυναίκα της ζωής σου;»  θα κάνει πολλά κορίτσια να ζηλέψουν. Και δίκαια μάλιστα!
«Η ίδια το κατάλαβε. Εγώ απλώς ένιωθα δέος κοντά της. Δεν ήταν επιλογή μου, ήταν αναπόφευκτο. Πραγματικά, αν όταν πεθάνω μου δοθεί η ευκαιρία να γνωρίσω το δημιουργό μου, δεν πιστεύω ότι θα νιώσω μεγαλύτερο δέος από αυτό που νιώθω κάθε φορά που βρίσκομαι δίπλα στη γυναίκα μου» δήλωσε ο ερωτευμένος Ashton Kutcher.
Επίσης, μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι όνειρο του είναι να γεράσει όμορφα και με αξιοπρέπεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...