«Έχω περάσει κατάθλιψη»

Μια αποκαλυπτική συνέντευξη παραχώρησε σε γνωστό εβδομαδιαίο περιοδικό η Ντορέττα Παπαδημητρίου, η οποία μίλησε για την κατάθλιψη που πέρασε αλλά και για τον πρώην σύζυγό της, Κώστα Πηλαδάκη.
«Έζησα μία πολύ έντονη ψυχολογική πίεση μετά τη γέννηση του πρώτου μου παιδιού. Για τέσσερις μήνες ήμουν σε κατάθλιψη» ανέφερε και πρόσθεσε πως με τη βοήθεια ψυχολόγου κατάφερε να ξεφύγει από αυτή την κατάσταση: «Με βοήθησε και νομίζω πως όσο πιο ανοικτός είναι κάποιος και έτοιμος να δει και να καταλάβει κάποια πράγματα, βοηθιέται. Αυτό είναι και το πιο δύσκολο. Δεν πάμε εκεί για να μας χαϊδέψουν τα αυτιά. Όσα βλέπεις και συνειδητοποιείς εκεί δεν σου αρέσουν καθόλου. Σε πολλά πράγματα δεν είχα επαφή με την πραγματικότητα. Είχα μία εντελώς άλλη εικόνα για το τι θεωρείται ρεαλιστικό».

Μιλώντας, λοιπόν, στο «EΓΩ Weekly», η γνωστή ηθοποιός αναφέρει πως δεν έχει κανένα πρόβλημα από τον πρώην σύζυγό της, ο οποίος στέκεται με το παραπάνω στο πλευρό των δύο παιδιών τους. Μπορεί να μην ζουν πλέον κάτω από την ίδια στέγη, αλλά τα δύο τους αγόρια τα μεγαλώνουν μαζί.

Τέλος, μιλώντας για απιστία, ξεκαθαρίζει: «Το βαρύγδουπο ''δεν συγχωρώ'' δεν το έχω. Συγχωρώ, γιατί θέλω να καθαρίζω την ψυχή μου. Εάν ο άνθρωπός μου απιστήσει, θα βγει η ζήλια και κάποιος θυμός, αλλά θα περάσει. Αλίμονο. Εδώ ο κόσμος χάνεται και θα κρατάμε τώρα βεντέτες και μαυρίλες για τέτοια θέματα;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...