Taylor Momsen: «Οι γονείς μου φταίνε, που είμαι έτσι»

Η νεαρή starlet Taylor Momsen συνηθίζει να μη σκέφτεται ιδιαίτερα πριν μιλήσει, γεγονός που, σε συνδυασμό με τις προκλητικές για την ηλικία της εμφανίσεις, την έχει καταστήσει αγαπημένη «πελάτισσα» των κουτσομπολίστικων περιοδικών και sites.

Αυτήν τη φορά μίλησε για τα παιδικά της χρόνια:
«Όλοι σκέφτονται “Μα γιατί είναι τόσο νευριασμένη και τα βλέπει όλα μαύρα;” Δεν ξέρουν πως οι γονείς μου με είχαν από δύο χρόνων να δουλεύω σαν μοντέλο. Κανένα παιδί δύο ετών δεν θέλει να δουλεύει, αλλά εγώ δεν είχα επιλογή. Όλη μου τη ζωή άλλαζα σχολεία, δεν είχα ποτέ φίλους. Δούλευα συχνά και δεν είχα φυσιολογική ζωή».
Μάλιστα, και εγώ που νόμιζα πως ήταν άλλη μια κακομαθημένη τηλεπερσόνα, που τραγουδάει με τις ζαρτιέρες και αποζητά την προσοχή των media με κάθε τρόπο.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...