Δέσποινα Βανδή:«Αρνήθηκα να πάω σε talent show»


Σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης η Δέσποινα Βανδή μιλά για την πρόταση που δέχθηκε να συμμετάσχει ως κριτής σε talent show, για την αποτυχία που την ταυτίζει με τη… γρίπη και φυσικά για τα παιδιά της, που είναι το Α και το Ω για εκείνη. «Φέτος που έκανα διαφορετικά πράγματα στη δουλειά μου, φοβήθηκα ότι μπορεί να αποτύχω. Αλλά κάποια στιγμή πρέπει να κάνεις και κάτι άλλο. Ακόμα και να αποτύχεις αυτό σου δίνει ένα κίνητρο να κυνηγάς την εξέλιξή σου. Είναι σαν την γρίπη κάποια στιγμή θα σε συναντήσει» είπε χαρακτηριστικά η τραγουδίστρια στο «L’ official» που κυκλοφορεί αύριο.
Ενώ για τα talent show δήλωσε: «Μου έχουν κάνει ήδη πρόταση, αλλά αρνήθηκα. Άλλωστε είμαι σε μια φάση που έχω χαλαρώσει»...
Στη συνέντευξή της αναφέρθηκε και στα παιδιά της: «Τώρα που έκανα παιδιά και οικογένεια, βλέπω διαφορετικά τη ζωή μου. Πολύ πιο έντονα συναισθήματα μου προκαλεί το χαμόγελο των παιδιών μου ή μυρωδιά τους….»
πηγή:Espresso
http://tvnea.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...