Τα όνειρά της Oprah Winfrey


    Ένα έχει ήδη πραγματοποιηθεί…
    Η Oprah Winfrey παραχώρησε μια συνέντευξη στο περιοδικό «Parade» και δήλωσε ότι ένα από τα όνειρά της έχει πραγματοποιηθεί…
    «Τo κανάλι μου, OWN, πιστεύω ότι θα αρέσει πολύ στον κόσμο, νομίζω πως θα το βλέπουν. Κάποιοι μπορεί να πιστεύουν ότι αποτυχία είναι να πάει άσχημα μία εκπομπή, εμένα, όμως, με ενδιαφέρει το σύνολο».
    Όσον αφορά τώρα σε άλλα απραγματοποίητα όνειρα… «Σκεφτόμουν, γιατί να μη φτιάξω ένα καράβι και να γυρίσω τον κόσμο. Να μάθω Γαλλικά και να ζήσω στη γαλλική Province. Έβλεπα τον εαυτό μου να κάνει ποδήλατο, έχοντας μαζί μου γαλλικό ψωμί, όμως όλοι μου είπαν πως δεν θα είμαι ευτυχισμένη» ανέφερε η Winfrey.

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

    Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...