Άκης Πετρετζίκης: στο Master Chef υπήρχαν τουλάχιστον 10 επαγγελματίες

Αθάνατη Ελλάδα, ακόμη και οι όροι των ριάλιτι παιχνιδιών καταπατούνται και μάλιστα με εγγυημένη ατιμωρησία. Συγκλονίζει η αποκάλυψη που κάνει ο νικητής του master chef σε συνέντευξη του. Δεν φτάνει που του έδωσαν το πρώτο βραβείο, τους καρφώνει κι από πάνω! Mega-λη ντροπή! Αν αυτό δεν είναι αδικία, τότε πώς να το χαρακτηρίσουμε; Σε σημερινή συνέντευξη του στον Γρηγόρη Μελά για την εφημερίδα Espresso ο νικητής του Master Chef Άκης Πετρετζίκης αποκαλύπτει ότι τόσο ο ίδιος όσο και ο αντίπαλος του Μιχάλης, αλλά και άλλοι δέκα παίκτες είχαν επαγγελματική εμπειρία πριν μπουν στο σόου.

Διαβάστε τι ακριβώς λέει ο νικητής του διαγωνισμού που είναι για ερασιτέχνες.

- Να υποθέσω ότι αναφέρεσαι σε δημοσιεύματα που σε κατηγορούσαν ότι κακώς έλαβες μέρος στο «Master chef» επειδή είσαι επαγγελματίας chef με προϋπηρεσία;
Λοιπόν, μια και αναφέρεσαι σε αυτό να το ξεκαθαρίσουμε λίγο, γιατί έχουν γίνει κάποια σχόλια ότι είμαι ο super επαγγελματίας και τα λοιπά και τα λοι­πά. Πραγματικά σου λέω ότι μέσα στο παιχνίδι υπήρχαν τουλάχιστον δέκα άτομα που έχουν προϋπηρεσία πολύ παραπάνω από μέ­να. Εγώ πέρσι τον Δεκέμβριο πήρα το πτυχίο από τη σχολή μαγειρικής. Προτού μπω στη σχολή δεν είχα ασχοληθεί ποτέ με τη μαγειρική, δηλαδή, να δουλέψω σε ένα μαγαζί. Πριν σπούδαζα Λογιστική. Δηλαδή, ακόμη και αν το πάρουμε από το θέμα ηλικίας, δεν βγαίνει καν αυτό που λένε ότι είμαι επαγγελματίας δέκα χρόνια και τα λοιπά. Είκοσι τεσσάρων χρόνων, όταν έπαιρνα το πτυχίο μου από τη Λογιστική, αποφάσισα να ασχοληθώ με τη μαγειρική. Είχα κάνει και το στρατιωτικό μου πιο πριν, οπότε είκοσι τεσσάρων χρόνων, προτού τελειώσω την πρακτική μου, προτού πάρω το πτυχίο μου στη Λογιστική, ξεκίνησα το ταξίδι, έφυγα, μάζεψα λεφτά δουλεύοντας ως σερβιτόρος για έξι μήνες και στη συνέχεια γράφτηκα σε μια σχολή μαγειρικής. Στα δύο χρόνια που ήμουν στη σχολή μαγειρικής έπρεπε και να δουλεύω, να βγάζω τα προς το ζην και να πληρώνω και τη σχολή. Είμαι πολύ ανεξάρτητος, από τους γονείς μου δεν παίρνω λεφτά και ό,τι κάνω, το κάνω μόνος μου, οπότε, επειδή έπρεπε να δουλέψω, τι καλύτερο από το να δουλέψω ως μάγειρας…

- Αυτό που σου άρεσε και που σπούδαζες…
Ακριβώς! Στην ουσία εκτός σχολής έχω δουλέψει έξι μήνες. Και μετά μπήκα στο «Master chef». Εγώ πήρα πτυχίο από τη σχολή μαγειρικής πέρσι τον Δεκέμβριο. Υπήρχαν άτομα μέσα στο παιχνίδι που δουλεύουν πολύ-πολύ παραπάνω από μένα. Εγώ, αντιθέτως, μπήκα σε αυτό το παιχνίδι και περίμενα να πουν «κοίτα, αυτό το παιδί δουλεύει τόσο λίγο και κάνει τόσο ωραία πράγματα». Περίμενα να με συγχαρούν για τις δυνατότητες μου και όχι να με κατακρίνουν!

- Δεν είχες εργαστεί ποτέ ως επαγγελματίας chef;
Μα, η επαγγελματική μου πείρα είναι έξι μήνες. Ούτε έξι μήνες στην ουσία, γιατί μπήκα στο «Master chef» Ιούνιο ή Ιούλιο που άρχισαν και τα γυρίσματα. Ξέρετε, δεν ήθελα να ασχοληθώ, αλλά με έχει γονατίσει γιατί μου κλέβουν τη νίκη. Δεν μου αξίζει αυτό που γίνεται, να μου κλέβουν τη νίκη μου. Γιατί προσπάθησα πάρα πολύ και έχω κουραστεί πάρα πολύ γι’ αυτά που έχω κάνει μέχρι τώρα. Τι να πω; Δεν ξέρω, το θεωρώ αδικία…

- Καταλαβαίνω ότι σ’ έχει ενοχλήσει πολύ αυτή η ιστορία…
Γιατί βλέπω ότι προσπαθούν μετά τον τελικό να με γονατίσουν όλοι. Ήδη άρχισαν. Άκουγα να λένε ότι ο Μιχάλης είναι ερασιτέχνης και εγώ επαγγελματίας, γι’ αυτό νίκησα. Ο Μιχάλης δουλεύει τρεις φορές παραπάνω χρόνια από μένα. Δουλεύει το παιδί έξι-επτά χρόνια και εγώ δουλεύω δυόμισι μαζί με τη σχολή. Είναι αδικία να μου παίρνουν τη νίκη μέσα από τα χέρια και να μη με αφήνουν να χαρώ!
ΠΗΓΗ:ToBlogTonKirion

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...