«Ο επιμένων νικά»


Ισχυρίζεται πως «ο επιμένων νικά» και δεν μετανιώνει για τις κριτικές του, αφού όπως λέει: «πάντα ό,τι έχω κάνει ή πει το αιτιολογώ και το έχω κάνει με γνώμονα τις γνώσεις μου και την αισθητική μου».

Μιλάμε φυσικά για τον Νίκο Μουρατίδη, ο οποίος δηλώνει υπομονετικός και προπάντων αντικειμενικός.
Όσον αφορά όμως τον Γιώργο Θεοφάνους και την κόντρα τους, δήλωσε ότι εκείνος αντιμετωπίζει το τραγούδι ως χρήμα, ενώ αυτός ως τέχνη…
«Ευτυχώς που έχω αγωγή και καλούς τρόπους. Ο Θεοφάνους, δεν ξέρω στη ζωή του, αλλά στο show είναι θρασύδειλος, υπεροπτικός, εγωκεντρικός και λατρεύει νε δημιουργεί εντυπώσεις. Επιπλέον, αντιμετωπίζει το τραγούδι ως χρήμα. Εγώ το αντιμετωπίζω ως τέχνη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...