«Δεν έχω κάνει πλαστικές επεμβάσεις»

Μπορεί να ήταν παντρεμένη επτά χρόνια με τον πλαστικό χειρουργό Ανδρέα Φουστάνο, όμως σύμφωνα με δηλώσεις της, δεν του ζήτησε ποτέ να παρέμβει στο πρόσωπο ή στο σώμα της.

Η Νατάσα Θεοδωρίδου, μίλησε στο Θέμη Γεωργαντά για τις πλαστικές επεμβάσεις και δήλωσε πως ποτέ δεν την έχει ακουμπήσει νυστέρι.
«Την εποχή που ήμουνα παντρεμένη με τον Ανδρέα, είχαν ακουστεί τα απίστευτα σχετικά με όλα αυτά που μπορεί να είχα κάνει στο πρόσωπό μου ή στο σώμα μου, από την άποψη της πλαστικής χειρουργικής. Έχω ακούσει μέχρι ότι έχω σκίσει τα μάτια μου και τα έχω μεγαλώσει. Έχω ακούσει ότι τα έχω κάνει όλα… λίφτινγκ, θεραπεία για ρυτίδες και τότε κυρίως. Γιατί τώρα έχουν περάσει και πέντε χρόνια που δεν είμαστε πια μαζί με τον Ανδρέα, αλλά τότε που ήμουνα και μικρότερη τότε ήταν που δεν θα είχα και καμία ανάγκη. Παρ’ όλα αυτά είχα ακούσει τρομερές υπερβολές.

Πηγή: Star

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...