ΣΤΙΚΟΥΔΗ:«Έφτασα να απολογούμαι για τις σέξυ εμφανίσεις»

Από τις πιο εντυπωσιακές παρουσίες στην ελληνική ΤV αναγκάζεται τον τελευταίο καιρό να απολογείται για τα κάλλη της! Η εκπάγλου καλλονής Κατερίνα Στικούδη μιλάει στο «ΤV Εθνος» με την... καρδιά και όχι με το «κορμί» της και απαντά σε όσα της καταμαρτυρούν. Η Κατερίνα μιλάει για την... κατηγορία «υπερβολικά σέξι» που πέρασε στα πρακτικά του «Just the two of us» , για τη συγγνώμη του Νίκου Μίχα, καθώς και για το μέλλον του Μega star... Τέλος, εύχεται σε όλους μας καλύτερες μέρες κι εμείς στεκόμαστε στην ελπίδα πως ίσως η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο...

- Πώς ήταν το ταξίδι σου στην TV μέσα από το «Mega Star»;

-Είναι η τρίτη χρονιά που παρουσιάζω την εκπομπή και όπως λένε τρίτωσε -στη δική μου περίπτωση- το καλό! Το «Μega Star» με εκφράζει πάρα πολύ, επειδή η μουσική είναι κάτι που αγαπώ. Επίσης ασχολούμαι με ανθρώπους που αγαπάει ο κόσμος, με τραγουδιστές που θαυμάζει... Μου αρέσει πολύ και η συνεργασία μου με την υπόλοιπη ομάδα, που πλέον δεν είναι συνεργάτες, αλλά φίλοι, με τους οποίους μοιράζομαι κι άλλα πράγματα εκτός δουλειάς. Το «Mega Star» είναι θεσμός για μένα και δεν μπορεί να συγκριθεί με τίποτα από όλα όσα έχω συμμετάσχει έως τώρα, από τον «Πρωινό Καφέ» έως το «Just the two of us».

- Ανησυχείς καθόλου για το μέλλον του Mega Star; Μπορεί να είναι η μακροβιότερη μουσική εκπομπή, όμως σε τέτοιες εποχές έχει αποδειχθεί ότι καταργούνται ακόμη και τα στάνταρ...


-Τον τελευταίο καιρό έχουν διοχετευθεί στον Τύπο πολλές φήμες, αλλά εγώ δεν γνωρίζω τίποτα σχετικό για την επόμενη σεζόν. Χαίρομαι πολύ για τα τρία χρόνια που είμαι στην εκπομπή. Εντάξει, είναι ωραίο να δοκιμάζεις πράγματα και πέρασα πολύ καλά με τα «Ρεκόρ Γκίνες», αλλά και η σιγουριά μιας εκπομπής που σου ταιριάζει είναι μια καλή επαγγελματική επιλογή. Σίγουρα αγχώνομαι.

Αλλωστε είναι και τρομερό αυτό που συμβαίνει γύρω μας αυτή την εποχή. Ολοι έχουν τεράστια προβλήματα οικονομικά. Είναι ένας φαύλος κύκλος μεταξύ των πολιτικών και του λαού κι από ό,τι φαίνεται, δεν θα έχει καλή συνέχεια. Σχετικά με τον χώρο της τηλεόρασης, φοβάμαι πολύ αν θα υπάρχουν γενικώς εκπομπές.
Καθημερινά απολύονται άνθρωποι από τη μια στιγμή στην άλλη. Εγώ δεν έχω παιδιά, δεν έχω οικογένεια να θρέψω. Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν με 500 ευρώ τον μήνα...

- Ποια ήταν η σχέση σου με τη μουσική πριν από την εκπομπή;

-Η αλήθεια είναι ότι μεγάλωσα σε μια οικογένεια που αγαπούσε τη μουσική. Ο πατέρας μου έπαιζε κιθάρα, ο αδερφός μου πιάνο και η μάνα μου τραγουδούσε εξαιρετικά. Αυτό που μου έμαθαν είναι να ακούω μουσική, να έχω ανοιχτούς ορίζοντες στη μουσική. Ακούγαμε μουσική με ποιότητα αλλά και σύγχρονη, χωρίς να αφαιρείται η ποιότητα. Με θυμάμαι από το σχολείο να έχω διαρκώς ένα γουόκμαν στ’ αυτιά μου.

- Σκέφτεσαι να ακολουθήσεις καριέρα τραγουδίστριας;

-Εχω κάνει δύο τραγούδια, το «Τώρα» και την «Εμμονή», και είμαι πολύ χαρούμενη που πήγαν καλά. Από εκεί και πέρα ανήκω στη Universal, στην οποία ετοιμάζω αυτό τον καιρό κάποια πράγματα. Το νέο μου τραγούδι «Αγγιξέ με» κυκλοφορεί ήδη σε μια συλλογή. Το στυλ μου είναι το χιπ χοπ και δεν νομίζω να αλλάξω.

- Αρα στο «Just the two of us» είχες πάρει κάπως σοβαρά τον ρόλο σου...

-Δεν το είχα πάρει σοβαρά με την έννοια ότι πρέπει να κερδίσω. Το να αντιμετωπίζεις κάτι με υπευθυνότητα δεν σημαίνει ότι παίρνεις σοβαρά έναν ρόλο με αυτή την έννοια που το λες.

Σε οποιαδήποτε δουλειά και αν μου αναθέσουν θα δείξω την ίδια υπευθυνότητα και θα προσπαθήσω να τα βγάλω εις πέρας με τον καλύτερο τρόπο. Στο «Just the two of us» πρέπει να σταθoύμε στο φιλανθρωπικό του κομμάτι.

- Ομως κάποιοι συμπαίκτες σου το πήραν σοβαρά...

-Σίγουρα ναι. Είναι και μια ευκαιρία προβολής για κάποια άτομα σε ένα κανάλι τόσο μεγάλο, ένα ωραίο σόου, με παρουσιαστή τον Γιώργο Καπουτζίδη, εννοείται πως για κάποιους ήταν ευκαιρία προβολής και αυτό μόνο καλό θα μπορούσε να τους κάνει.

- Στη δική σου περίπτωση θεωρείς ότι έκανε καλό;

-Το γεγονός ότι η κριτική επιτροπή ασχολήθηκε με τη φωνή μου και μάλιστα με θετικό τρόπο αρκεί. Από εκεί και πέρα σόου κάνουμε και οι σέξι εμφανίσεις συνηθίζονται σε αυτά. Δεν είμαι η μόνη Ελληνίδα που έχει βάλει σορτσάκι και έχει χορέψει. Αν θυμηθούμε, πολλές Ελληνίδες τραγουδίστριες στο παρελθόν έχουν κάνει σέξι εμφανίσεις και εξακολουθούν να κάνουν.

- Είπαν όμως ότι ήταν «υπερβολικά σέξι»...

-Οταν έχεις ένα ωραίο σώμα και το δείχνεις μέσα από μια φωτογράφηση ή ένα γύρισμα δεν είναι κακό να σου πει κάποιος ότι είναι ωραίο. Δεν το κατηγορώ.

Από την άλλη, αν ειπωθεί κάτι πάρα πολλές φορές, χάνει την ουσία του και στο τέλος διαστρεβλώνεται το νόημά του. Παρά το γεγονός πως υπήρξαν σχόλια και για τη φωνή μου, αυτό που έμεινε τελικά ήταν «το κορμί». Το όνομά μου όμως δεν είναι «Σώμα», είναι Κατερίνα.

- Κι εσύ πάντως ενοχλήθηκες στο τέλος από τη στάση της κριτικής επιτροπής...

-Ηταν από τις πιο αμήχανες στιγμές της ζωής μου, από τις πιο άβολες στιγμές στην τηλεόραση και πραγματικά δεν ήξερα πώς να αντιδράσω.

Η ατάκα του Νίκου που ακούστηκε και ο προηγούμενος σχολιασμός με πείραξαν. Δεν έχω νιώσει πιο άσχημα. Μπορεί να μην έχω προκαλέσει με την προσωπική μου ζωή ώστε κάποιος να με ταυτίσει επειδή φοράω σέξι ρούχα με κάτι «άλλο».

Ούτε μπορεί να πιστέψει κανείς ότι δεν έχω ισορροπημένη ζωή εξαιτίας αυτού. Επειδή ούτε έχω προσβάλει την οικογένειά μου με τη στάση και τον τρόπο ζωής μου κι ακόμα και οι σέξι φωτογραφήσεις που έχω κάνει έχουν γίνει πάντα μέσα σε όρια που έχω βάλει για τον εαυτό μου. Και δεν έχω ξεφύγει ποτέ .

Ομως να. Τώρα μπαίνω στη διαδικασία να απολογούμαι, τη στιγμή μάλιστα που πιστεύω ότι μια τέτοια εμφάνιση ταιριάζει μέσα σε ένα σόου.
Το χριστουγεννιάτικο «Mega Star»
H Κατερίνα Στικούδη συναντά τους ONIRAMA στο μαγαζί όπου εμφανίζονται τον φετινό χειμώνα και περνά μαζί τους την ημέρα των Χριστουγέννων (Mega, Σάββατο, 12.50 μ.μ.) . Η Ηβη Αδάμου μας βάζει ακόμη περισσότερο στο κλίμα των ημερών τραγουδώντας χριστουγεννιάτικα τραγούδια και η Κατερίνα Στικούδη τραγουδά τα κάλαντα με τη χορωδία από το Χαμόγελο του Παιδιού. Ο Nivo, o Dj Rico και ο Ισορροπιστής μπαίνουν στην κουζίνα και μαγειρεύουν γεμιστή γαλοπούλα. Η Χαρά Μακρυστάθη παρακολουθεί την παράσταση «Ψέμα στο ψέμα» και μιλά με τη Νεφέλη Ορφανού, τον Ντίνο Καρύδη και άλλους συντελεστές. Το Top 10 παραμένει σταθερή αξία για το «Mega Star» και παρουσιάζει τα αγαπημένα τραγούδια, όπως τα ψήφισαν οι τηλεθεατές. Ενώ, ο Ορέστης Ανδρεαδάκης παρουσιάζει τις δικές του προτάσεις για τη μεγάλη οθόνη.

Μου πρότειναν πρωινό, αλλά το απέρριψα

- Τι άλλο θα ήθελες να κάνεις στην τηλεόραση;

-Γενικά δεν είμαι αρρωστημένη με αυτό. Το κάνω από 18 ετών, μια ηλικία στην οποία υπάρχει ο κίνδυνος να εθιστείς. Θέλω να προστατεύσω τον εαυτό μου από τη μανία αυτή, γιατί μπορεί να σε οδηγήσει στην κατάθλιψη.

Είναι ωραίο να σε βλέπει ο κόσμος, να σε αναγνωρίζει, αλλά δεν ζω γι’ αυτό και φροντίζω να έχω κι άλλες επιλογές.

Μου είχαν κάνει πρόταση για πρωινό και είχα αρνηθεί.

Είχα κάνει και δοκιμαστικό, αλλά σαν κόνσεπτ εκπομπής δεν μου ταιριάζει. Ούτε για την ηλικία μου είναι, ούτε για το στυλ μου.

Θέλει εμπειρία για να σταθείς σε μια ζώνη τόσο ανταγωνιστική.

Μου αρέσουν τα τηλεπαιχνίδια, που είναι επικοινωνιακά.

Γενικά μου αρέσει η επαφή με το κοινό.


- Με το μόντελινγκ δεν θα ασχοληθείς ξανά;

-Δεν κάνουν όλοι για όλα. Εγώ κάνω συγκεκριμένα πράγματα, όπως και με το τραγούδι και την παρουσίαση. Χάρηκα πάρα πολύ που πήρα μέρος ως γκεστ στο σόου του Λάκη Γαβαλά. Γίνονται κάποια πράγματα στην Ελλάδα, φωτογραφήσεις και επιδείξεις μόδας, και συνεχίζω το μόντελινγκ, αλλά επιλεκτικά.


- Τι εύχεσαι για το 2011;

-Εύχομαι τα πράγματα να αλλάξουν και να βρούμε μια λύση. Μια λύση που θα βγει από εμάς τους ίδιους, γιατί κι εμείς κάπως πρέπει να αντιδράσουμε. Δεν μας αξίζει αυτό που ζούμε ως λαός και λόγω της Ιστορίας μας. Σε κανέναν δεν αξίζει να ρίχνει τον εαυτό του τόσο χαμηλά. Αν εμείς οι ίδιοι δεν αλλάξουμε, βέβαια, δεν πρόκειται να γίνει τίποτα.

- Πού θα είσαι τις μέρες των εορτών; -Στη Θεσσαλονίκη. Είναι η πόλη που μεγάλωσα και εκεί θέλω να περνάω τις γιορτές. Εκεί είναι και οι γονείς μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...