Πηλαδάκης: Είμαι Σπαρτιάτης και δεν δέχομαι απειλές από κανέναν

 


Ο ισχυρός άντρας της ΑΕΛ δεν έκρυψε την απογοήτευση του από τον τρόπο που αντέδρασαν οι οπαδοί στο ενδεχόμενο πρόσληψης του Παύλου Δερμιτζάκη.
Με δηλώσεις του στη ραδιοφωνία Κισσάβου ο Κώστας Πηλαδάκης αναφέρθηκε στα όσα συνέβησαν την Τρίτη το βράδυ με την παρέμβαση των οργανωμένων οπαδών που τον "ανάγκασαν" να μην ενεργοποιήσει τη συμφωνία με τον Παύλο Δερμιτζάκη. Χάλασε του Δερμιτζάκη με παρέμβαση του κόσμου! "Εγώ δεν δέχομαι απειλές από κανέναν. Είμαι Σπαρτιάτης και δεν κάνω πίσω. Έχω αποδείξει ότι αγαπώ την ομάδα με πράξεις και όχι μόνο με λόγια. Ρίσκαρα τόσο το μέλλον όσο και τη ζωή των παιδιών μου με το νέο γήπεδο. Στον πάγκο κόντρα στον ΠΑΟΚ θα κάτσει ο Κατσάρας. Πρέπει να μείνουμε όλοι ενωμένοι και να πεθάνουμε στο γήπεδο για να πάρουμε το τρίποντο. Πιστεύω στις ικανότητες του Δερμιτζάκη, όπως πίστευα στου Ουζουνίδη, στου Δώνη και στου Παπακώστα, οι οποίοι ήταν επιλογές μου και μερικοί εξ αυτών μας οδήγησαν σε μεγάλες επιτυχίες." Ο Πηλαδάκης σύμφωνα με πληροφορίες έχει ήδη μιλήσει με ξένο προπονητή ο οποίος δεν αποκλείεται να βρίσκεται στις εξέδρες της AEL FC Arena το Σάββατο στο ματς κόντρα στον ΠΑΟΚ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...