Είναι ο άντρας της ζωής της!


Μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης παραχώρησε η Σταματίνα Τσιμτσιλή στο Sfera 102,2, όπου αποκάλυψε τα συναισθήματά της για το Θέμη Σοφό, αλλά και το πώς ξεκίνησε την καριέρα της.
«Έχουμε ορίσει την ημερομηνία στις 25 Ιουνίου. Θέλαμε μια ημερομηνία κοντά στη λήξη των επαγγελματικών μας υποχρεώσεων. Δεν ήταν ένα πρωί που ξύπνησα και είπα αυτός είναι. Είναι ένα πράγμα που το αισθανόμουν σιγά, σιγά όλο και περισσότερο μέχρι που ήμουν σίγουρη. Δεν είναι τυχαίο το ότι από το πρώτο βράδυ που βγήκαμε είμαστε κάθε μέρα μαζί. Από τη δεύτερη εβδομάδα μέναμε μαζί. Έγιναν όλα τόσο φυσιολογικά που απλά το νιώσαμε. Όταν γνώρισα το Θέμη και ένιωσα ότι είναι ο άνθρωπός μου, ένιωσα και όλα τα υπόλοιπα, ότι δηλαδή είναι ο άνθρωπος με τον οποίο θα ήθελα να κάνω οικογένεια». Όσον αφορά το ξεκίνημα της καριέρας της η γλυκιά παρουσιάστρια δήλωσε…
«Από το όνειρο να γίνω στρατιωτική γιατρός έκανα την επανάστασή μου, έπεσα βαθμολογικά και έτσι στα 18 μου που έπρεπε να δώσω πανελλήνιες. Το συζήτησα με την μητέρα μου και της εξήγησα ότι δεν είμαι διατεθειμένη να διαβάζω 15 ώρες την ημέρα και να πέσει ένα θέμα στις εξετάσεις το οποίο δε θα θυμάμαι και να αποτύχω. "Θέλω να γραφτώ σε μια σχολή δημοσιογραφίας" της είπα γιατί τότε βοηθούσα και μια κοπέλα που έγραφε στήλες στο περιοδικό 01. ¨Έχω γράψει σε πολλά περιοδικά, έχω κάνει ρεπορτάζ τηλεοπτικό και γενικά πολλά πράγματα όμως ό, τι και αν έκανα το έπαιρνα στα σοβαρά και ακόμα και αν κάτι δε μου άρεσε θα προσπαθούσα να το κάνω όσο πιο καλά γινόταν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...