Βιβλίο για την περιπέτεια της υγείας της!


Αν και δεν έχουν περάσει πολλές ημέρες από την κυκλοφορία του τέταρτου βιβλίου της Τένιας Μακρή με τίτλο «Αφού αγαπιόμαστε γιατί δεν τα καταφέρνουμε;», ήδη ετοιμάζει ένα καινούργιο, το οποίο θα αναφέρεται στη σοβαρή περιπέτεια υγείας που είχε πριν από έναν χρόνο, όταν ήρθε αντιμέτωπη με την επάρατη νόσο, από την οποία βγήκε νικήτρια.

«Γράφω ένα καινούργιο βιβλίο το οποίο αναφέρεται στη μεταβολή που υπήρξε στην ψυχολογία μου και στις επιπτώσεις που είχε στη δική μου στάση ζωής η περιπέτεια αυτή» εξομολογείται στην «Espresso» η Τένια Μακρή.«Πάντα έχω διέξοδο στο γράψιμο. Μέσα από τα βιβλία κάνω ταξίδια» λέει.
Πρόκειται για ένα βιβλίο στο οποίο θα περιγράφεται η περιπέτεια που έζησε από τη στιγμή που οι γιατροί τής διέγνωσαν καρκίνο του μαστού, δίνοντας κυρίως βάρος σε εμπειρίες που έζησε μετά το πόρισμα που άλλαξε όλη της την κοσμοθεωρία. Παράλληλα, θα προσπαθήσει να βοηθήσει μέσα από τις σελίδες του γυναίκες που αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα. «Ήταν για μένα μια πολύ δύσκολη περίοδος. Ωστόσο, δεν άλλαξα την καθημερινότητά μου, δούλευα, εμφανιζόμουν στις τηλεοπτικές υποχρεώσεις μου, έγραφα. Ήταν για μένα μια περιπέτεια που δεν μου άφησε άσχημα σημάδια. Σήμερα πολλές γυναίκες με προσεγγίζουν και ζητούν τη γνώμη μου σε παρόμοια θέματα» μας είπε η ψυχολόγος. Η Τένια Μακρή, γνωστή από τη συμμετοχή της σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές, μιλάει για τη μάχη με τον καρκίνο με λιονταρίσιο θάρρος, καθώς πιστεύει πως έτσι θα μπορέσει να βοηθήσει και άλλους ανθρώπους. Η ίδια μας λέει: «Όλα ξεκίνησαν πέρυσι μετά από ένα check up. Καρκίνος του μαστού ήταν η διάγνωση. Στη συνέχεια εγχειρίστηκα και ακολούθησα την πεπατημένη διαδικασία, χημειοθεραπεία και ακτινοβολίες. Σε όλη αυτή τη διαδικασία είχα δίπλα μου την κόρη μου και τα αδέρφια μου. Όταν παρουσιάζεται ένα τέτοιο πρόβλημα, θέλεις δίπλα σου ανθρώπους που δεν θα σου μιλούν, αλλά θα είναι κοντά σου με την αγάπη και τη φροντίδα τους».
Σήμερα, με ακόμη μεγαλύτερη δύναμη ψυχής, θέλει να μοιραστεί με τον κόσμο τις εμπειρίες της και να τους απαλύνει τον πόνο. «Με την κόρη μου εργαζόμαστε μαζί σε θεραπευτήριο. Εκείνη έχει αναλάβει το κομμάτι της ζωής, εγώ του πόνου. Νιώθω έντονα την ανάγκη να προσφέρω τη δική μου εμπειρία και τη δική μου δύναμη στους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν ίδια προβλήματα και να απαλύνω με τον τρόπο μου τον πόνο που νιώθουν». Πριν από λίγες ημέρες κυκλοφόρησε το τέταρτο βιβλίο της Τένιας Μακρή με τίτλο «Αφού αγαπιόμαστε γιατί δεν τα καταφέρνουμε;» το οποίο αναφέρεται στα ζευγάρια που περνούν κρίση μέσα από τη ρουτίνα της σχέσης. Το καινούργιο βιβλίο της, μία εκ βαθέων εξομολόγησή της για την περιπέτειά της με τον καρκίνο, αναμένεται να κυκλοφορήσει τον επόμενο χρόνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...