Έτοιμος να ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας και να δώσει όρκους αιώνιας αγάπης?

«Είναι μία καλή πιθανότητα, αλλά δεν μπορώ να σου απαντήσω εκ του ασφαλούς. Δεν είμαι μόνος μου σε αυτή τη ζωή. Πρέπει να υπάρξει μία συνεργασία σε αυτό το θέμα» δήλωσε ο Μιχάλης Χατζηγιάννης.
Ο τραγουδιστής μίλησε στην τηλεόραση Sigma της Κύπρου και την εκπομπή «60 λεπτά», όπου, εκτός από τα επαγγελματικά του, αναφέρθηκε για πρώτη φορά με τέτοια χαλαρότητα και άνεση στην προσωπική του ζωή.

Ο Μιχάλης δήλωσε ότι καταλαβαίνει την αγωνία του κόσμου να μάθει για τα προσωπικά του, αλλά, επειδή είναι από τη φύση του άνθρωπος που δεν «ανοίγεται» εύκολα, θέλει τα προσωπικά του να παραμένουν προσωπικά.
«Είμαι στην πιο ευτυχισμένη φάση της ζωή μου. Είμαι πλήρης. Η ιδέα του γάμου έχει ωριμάσει τόσο πολύ μέσα μου, που είμαι έτοιμος για γάμο, αρκεί να το αποφασίσει και η άλλη πλευρά. Από εκείνη εξαρτάται» είπε ο Μιχάλης Χατζηγιάννης, ο οποίος δεν σταμάτησε να γελά ούτε μία στιγμή στη διάρκεια της συνέντευξης.

Πηγή: Star

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...