Λίγη Αγάπη χρειάζονται όλοι ............

Του Σταύρου Μαρίνη 
Αυτές τις μέρες πολλοί συνάνθρωποί μας χρειάζονται την Αγάπη μας. Δεν είναι για όλους ευχάριστη αυτή η ζωή και εκτός από τα υλικά αγαθά υπάρχει κάτι ανώτερο που γεμίζει την ζωή μας. Αυτό είναι η ΑΓΑΠΗ και ο μόνος δρόμος για να φτάσετε στην πολυπόθητη ΕΥΤΥΧΙΑ. Όποιος δεν Αγαπάει είναι στην ουσία κενός και ζει ένα δράμα είτε το γνωρίζει είτε όχι. Κοιτάξτε γύρω σας και δώστε σε όσους την έχουν ανάγκη , σε όσους η ζωή τους έχει φερθεί δύσκολα γιατί αυτή η ΑΓΑΠΗ που θα δώσετε θα σας επιστραφεί διπλή και τριπλή από τον Δημιουργό σας.
Όχι δεν γίναμε στην ΤΥΧΗ και όσο τυχαία και εάν ζούμε την ΖΩΗ μας , υπάρχει ένα βαθύτερο νόημα. Ποιο είναι αυτό και εάν το έχω ανακαλύψει δεν ξέρω. Το μόνο που ξέρω είναι ότι χωρίς ΑΓΑΠΗ δεν υπάρχει αυτό το νόημα. Τα υπόλοιπα τα ψάχνω και ίσως τα ψάχνω για πάντα. Ξέρω τι θέλω ακόμα δεν γνωρίζω τα όριά μου είτε γιατί δεν έχω είτε γιατί από χρόνια τα έχω ξεπεράσει. Θα τα πούμε ανήμερα των Χριστουγέννων έχω πολλά να μοιραστώ μαζί σας και κυρίως να μάθω που μας οδηγεί αυτή μας η επικοινωνία.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ξερω απο αγαπη γιατι ειμαι ερωτευμενη.Η αγαπη ειναι ενα υπεροχο και μοναδικο συνεσθημα.Ειναι απλα τελιο

Ανώνυμος είπε...

η αγπη ειναι κατι τελει .

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...