Έτοιμη για τέταρτο παιδί η Μανωλίδου;

Εδώ και αρκετό καιρό υπάρχουν φήμες που τη θέλουν να είναι έγκυος, όμως η Ευγενία Μανωλίδου ξεκαθαρίζει και τονίζει πως δεν είναι, αλλά, αν έμενε, δεν θα είχε πρόβλημα. «Έχω αντοχές για τέταρτο και πέμπτο παιδί, αλλά δεν παίζουν τόσο σημαντικό ρόλο οι δικές μου αντοχές όσο της υπόλοιπης οικογένειας» δηλώνει η παρουσιάστρια του «Master Chef» και προσθέτει πως μπορεί μείνει έγκυος ξανά, αλλά όχι ακόμα! Η «μπουμπούκα» δεν παρέλειψε, φυσικά, να μιλήσει και για τον σύζυγό της, Άδωνη Γεωργιάδη, λέγοντας πως είναι ο μεγάλος της έρωτας. Η Ευγενία μάς έχει συνηθίσει σε τέτοιες δηλώσεις και δεν έκρυψε ποτέ τον έρωτά της για τον σύζυγό της.
«Ο Άδωνης δεν με έχει αναγκάσει ποτέ να πονέσω ή να κλάψω. Αν με εγκαταλείψει, μπορεί να πλαντάξω! Δεν πιστεύω όμως ότι θα γίνει» αποκαλύπτει στο περιοδικό «Life&Style» και παραδέχεται πως τον ζηλεύει. Τονίζει, δε, πως, αν καταλάβαινε ότι την απατά, θα τον χώριζε.
Η πιο ευτυχισμένη στιγμή της ζωής της ήταν η γέννησή του γιου της, Περσέα και η πιο δύσκολη η περίοδος, αυτή του διαζυγίου της. Όσο για τα επικριτικά σχόλια που δέχεται και τα αρνητικά δημοσιεύματα, η Ευγενία, όπως λέει, σταμάτησε να σκάει: «Πλέον, σταμάτησα να βλέπω οτιδήποτε αρνητικό δημοσιεύεται για εμένα και δεν ενοχλούμαι. Ξέρω ότι είναι μέρος της δουλειάς. Αν ήμουν δύστροπη, κακή και όλα αυτά που μου καταλογίζουν κατά καιρούς, δεν θα επιβίωνα ούτε έναν χρόνο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...