Ν.Οικονομόπουλος: Είμαι πουριτανός


Σπιτόγατος και πουριτανός δήλωσε ο τραγουδιστής Νίκος Οικονομόπουλος, που αν και έγινε γνωστός από το μουσικό reality ασχολείται με το τραγούδι για δέκα σχεδόν χρόνια αν και είναι μόνο 26 χρονών. Ο 26χρονος τραγουδιστής από την Πάτρα δηλώνει «εξαρτημένος» από το τραγούδι, καθώς όπως λέει δεν μπορεί να φανταστεί τη ζωή του έξω από αυτό: «δεν είμαι ηθοποιός αλλά ζω το κάθε τραγούδι. Τραγουδάω και σκέφτομαι το συναίσθημα του ανθρώπου που μπορεί να λέει αυτές τις λέξεις», λέει στο περιοδικό «Hello».

Τις ελεύθερες ώρες του επιλέγει να μένει κυρίως στο σπίτι: «Είμαι σπιτόγατος. Δεν βγαίνω σχεδόν καθόλου. Μου αρέσει να κάθομαι στο σπίτι και να βλέπω ταινίες, να βγαίνω στην αυλή του σπιτιού μου και να παίζω με το σκύλο μου. Περνάω ευχάριστα όταν βρίσκομαι με φίλους μου και συζητάμε». Στη ζωή του δεν έχει πολλούς φίλους: «Έχω μόνο δυο κολλητούς, τους οποίους και αγαπώ πολύ». Άλλωστε δεν είναι εύκολο να κερδίσει κανείς την εμπιστοσύνη του: «Είμαι πολύ καχύποπτος άνθρωπος. Περνάω από κόσκινο οποιονδήποτε και οποιαδήποτε».

Στις σχέσεις του, ο Νίκος Οικονομόπουλος είναι «πουριτανός και πολύ παραδοσιακός», αλλά δεν θα είχε πρόβλημα να έκανε το πρώτο βήμα η γυναίκα: «Που ξέρετε; Μπορεί να είναι καλύτερο», λέει.

Για το μέλλον πάντως, τα σχέδια του είναι δυο: να συνεχίσει το τραγούδι, και να κάνει οικογένεια: «μου αρέσει πολύ η οικογένεια και θεωρώ πως μέσα στα επόμενα 10 χρόνια θα μου συμβεί».

Πηγή: star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...