"Έχω χαστουκίσει γυναίκα. Είχα αγανακτήσει!"

Ο Πέτρος Ίμβριος μιλάει στο περιοδικό ΕΓΩ! για τις κορούλες του. Είναι χαζομπαμπάς και το φωνάζει. ''Ήταν το όνειρό μου να κάνω μια μεγάλη οικογένεια. Θέλω να είμαι κοντά στα παιδιά μου και μου αρέσει να περνάμε χρόνο μαζί. Συνειδητοποίησα πως θα πέθαινα για εκείνες αν υπήρχε ανάγκη. Μου δίδαξαν την υπομονή'', δηλώνει ενώ για την γυναίκα του, Έλενα, λέει: ''Έχει πολύ καλή ψυχή. Αυτό δένει τους ανθρώπους όπως και το να μην υπάρχει στη σχέση ζήλια, κόντρα κι εγωισμός. Επειδή έχω περάσει από τέτοιες σχέσεις δεν θα'θελα να το ξαναζήσω''.
Ο τραγουδιστής παραδέχεται πως έχει χαστουκίσει γυναίκα και πως δεν ήταν πάντα πιστός στις σχέσεις του. ''Έχω χαστουκίσει γυναίκα. Με έκανε να ξεπεράσω τα όριά μου με τις πράξεις και τα λόγια της. Είχα αγανακτήσει. Δεν το επικροτώ βέβαια αλλά έγινε. Κάποιες φορές είχα απατήσει συντρόφους μου. Και πιστεύω ότι κι εμένα με έχουν απατήσει κάποιες γυναίκες''.
Όσον αφορά την οικονομική κρίση λέει: ''Σαφώς με έχει επηρεάσει και ψυχολογικά με την τρομολαγνεία που ζούμε. Οι αποδοχές μου είναι στο ένα τέταρτο απ'ότι πριν από τρία χρόνια. Η περιουσία μου από τη δουλειά μου είναι ελάχιστη. ένα αυτοκίνητο οχτώ ετών που δεν είναι και τρελής αξίας, και ένα σπίτι που έχω πάρει με δάνειο''.
ΠΗΓΗ:Τlife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...