«Δεν είμαι σίγουρος αν αγαπάω τον πατέρα μου»

Για τα παιδικά του χρόνια αλλά και για τη σχέση του με τον πατέρα του μίλησε ο Νίκος Μουτσινάς, στο περιοδικό «Down Town».
«Η σχέση μου με τον πατέρα μου είναι μια σχέση φυσιολογική. Μιλάω με τον μπαμπά μου αλλά δεν έχουμε την καθημερινή επαφή. Δεν θα μπορούσα άλλωστε. Γιατί αυτό χτίζεται και από τις δυο πλευρές. Ήταν κάτι που ούτε εγώ κυνήγησα ούτε εκείνος», δήλωσε ο παρουσιαστής και συνέχισε αναφορικά για το αν αγαπά τον πατέρα του λέγοντας… «Είναι πολύ σημαντικό αυτό το συναίσθημα, για να το δίνω δεξιά και αριστερά. Δεν είμαι σίγουρος αν τον αγαπάω. Για να αγαπήσεις κάποιον πρέπει να τον γνωρίσεις πάρα πολύ καλά και να ξέρεις τι αγαπάς απ' αυτόν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...