" Φοβάμαι να κάνω μπάνιο τα μωρά μου μόνη μου"!

Η Έλενα Τσαγκά έγινε μαμά. Περιγράφει τα συναισθήματά της και τις αγωνίες της ενώ δεν διστάζει να πει πως δεν θέλει να κάνει δίαιτα για να χάσει τα κιλά της εγκυμοσύνης. Η Έλενα Τσαγκά μιλάει στο περιοδικό ΟΚ! για το πώς ανακοίνωσε στον άντρα της ότι ήταν έγκυος:
''Δεν του το ανακοίνωσα εγώ. Εκείνος μου το είπε! Εκτός όλων των άλλων, είχε αναλάβει να μάθει και τα αποτελέσματα της εξέτασης γι'αυτό τον θεωρώ τυχερό. Είναι το γούρι μου, γιατί από τότε που γνωριστήκαμε μου φέρνει τύχη. Εγώ πήγα το πρωί και έδωσα αίμα και τα υπόλοιπα τα άφησε σε εκείνον, ο οποίος έμαθε τα νέα, μου τηλεφώνησε στη δουλειά και μου είπε ότι είμαι έγκυος'', δηλώνει.

Σαν νέα μαμά έχει όπως είναι λογικό τις ανησυχίες της: ''Σε πιάνει πανικός όταν κλαίνε ακι τα δύο μαζί και δεν μπορείς να τα καθησυχάσεις. Και φυσικά χρειάζονται όχι διπλή προσοχή, αλλά πενταπλή. Προσπαθώ, όμως, να αντιμετωπίσω την κατάσταση με ψυχραιμία και χιούμορ. Και τη νύχτα, όταν πάω για ύπνο - όχι πάνω από δύο ώρες - αισθάνομαι μια γλυκιά κούραση που δεν θα την άλλαζα ούτε με όλα τα spa του κόσμου. Ο σύζυγός μου με βοηθάει πάρα πολύ όταν το χρειάζομαι. Όταν χρειαστεί και θα τα ταϊσει και θα τα αλλάξει, αλλά αυτό που κάνει καθημερινά είναι το μπάνιο τους τα βράδια, γιατί εγώ φοβάμαι. Είναι τόσο μικρά και ευάλωτα που φοβάμαι να τα κάνω μπάνιο μόνη μου'' Πήρε 14 κιλά, κατάφερε να χάσει δέκα στη γέννα αλλά πήρε ξανά δύο τρία. Έχει μπει στη διαδικασία της δίαιτας; ''Την αρχίζω κάθε Δευτέρα πρωί και την σταματάω το απόγευμα της ίδιας ημέρας. Δεν έχω μπει ακόμη σε ψυχολογία στέρησης. Νομίζω, όμως ότι θα πάρω φόρα και θα επανέλθω όταν αρχίσω τη δουλειά. Προς το παρόν μόνο πηγαίνω στο γυμναστήριο. Η εμφάνιση δεν με απασχολεί τη συγκεκριμένη περίοδο της ζωής μου'', απαντά.
ΠΗΓΗ:Τlife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...