«Ήμουν παπαδοπαίδι και πήγαινα κατηχητικό»


Για την αλλαγή που έφερε στη ζωή του ο ερχομός του γιου του, για τις φιλανθρωπίες αλλά και για τη σχέση του με τον Θεό μίλησε στο περιοδικό «ΕΓΩ» ο Νίκος Κουρκούλης.

«Μαζί με την Κέλλυ ζούμε πλέον μια ευχάριστη διαφορετικότητα. Ο Αθανάσιος-Ραφήλ, τον φωνάζουμε Θάνο, είναι ένα πολύ ευαίσθητο παιδί, ένα μικρό ανθρωπάκι που μας άλλαξε τη ζωή. Από τη μία διαμορφώνουμε μαζί τα πρώτα του βήματα, πάνω σε ένα DNA που προϋπάρχει, και από την άλλη μέσα από το παιδί προσωπικά ξαναγεννήθηκα, έπλασα από την αρχή έναν νέο χαρακτήρα. Είμαι πλέον ένας νέος άνθρωπος».
Όσο για τις φιλανθρωπίες, ο τραγουδιστής δήλωσε πως τόσο εκείνος όσος και η σύζυγός του, Κέλλυ, κάνουν, αλλά δεν θέλουν να το διατυμπανίζουν.
«Και εγώ και η γυναίκα μου. Γιατί να τα βγάλουμε στη δημοσιότητα; Κάποια πράγματα τα κάνουμε για την ψυχή μας. Δεν θεωρώ ότι κάνω κάτι ξεχωριστό. Αν μπορώ να δώσω 100 ευρώ σε κάποιον και ένας άλλος έχει τη δυνατότητα να του δώσει 4 αυγά ή ένα κιλό μακαρόνια, θεωρώ ότι η πράξη είναι η ίδια». Ο Νίκος Κουρκούλης, επίσης, δήλωσε πως ήταν παπαδοπαίδι, ενώ πήγαινε και κατηχητικό… «Ήμουν παπαδοπαίδι, πήγαινα κατηχητικό και όσα πήρα από τη θρησκεία με βοήθησαν πολύ στη μετέπειτα πορεία μου. Έχω ένα χρόνο να πάω στο Άγιο Όρος, αλλά μιλάω συχνά μέσω του τηλεφώνου με τον πνευματικό μου. Του λέω ότι με ανησυχεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...