Οικονομικές δυσκολίες για τον Μ. Ιατρόπουλο!

«Το θέατρο είναι ένα θνησιγενές επάγγελμα. Τι σου μένει; Το χειροκρότημα; Αυτό δεν τρώγεται», σχολίασε σαρκαστικά ο Μιχάλης Ιατρόπουλος σε επικοινωνία του με την εκπομπή «Κους Κους», όπου και αποκάλυψε τις οικονομικές δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει στη ζωή του.«Οι απαιτήσεις μου είναι πολύ μικρές. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να έχω χρήματα να συντηρώ την οικογένειά μου, τα παιδιά μου, τη γυναίκα μου, αν και τα τελευταία δυο χρόνια νομίζω ότι η γυναίκα μου με συντηρεί», είπε ο ηθοποιός που συμμετείχε στο «Just the 2 Of Us» μαζί με τη Φλώρα Θεοδώρου.
Και έκλεισε τη συνέντευξή του προσθέτοντας: «Έχω περάσει πολλά βάσανα στη ζωή μου. Είμαι συνηθισμένος» πρόσθεσε. «Ήταν όμως επιλογή μου, πρέπει να έχουμε το ψυχικό σθένος να πληρώνουμε τις συνέπειες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...