Απορεί με τον ευατό της η Angelina Jolie....


Η Angelina Jolie μεγαλώνει έξι παιδιά με τον σύντροφό της Brad Pitt και απορεί και η ίδια με τον εαυτό της για το γεγονός ότι τα βγάζει ακόμα πέρα!
Όπως δήλωσε η ηθοποιός σε συνέντευξή της, έχει χάσει την ησυχία της, την οποία μέχρι τώρα θεωρούσε πολύτιμη, αλλά απολαμβάνει να είναι με την οικογένειά της.
"Προσπαθείς να κάνεις ένα μπάνιο να ηρεμήσεις και όλο κάποιος μπαίνει μέσα. Απλά τα παρατάς. Έχω πάθει σοκ με τον εαυτό μου γιατί είμαι ένα άτομο που θέλω να είμαι μόνη μου, στην ησυχία μου. Εκπλήσσομαι, ωστόσο, με το ποσό χαρούμενη είμαι όταν έχω όλη την οικογένεια γύρω μου", ανέφερε χαρακτηριστικά η Angelina, αποδεικνύοντας πόσο δύσκολο είναι να είσαι νέα μαμά, ακόμη και όταν έχεις κάθε δυνατή βοήθεια.
Η ίδια σε μια άλλη συνέντευξή της πριν από μερικούς μήνες, έιχε περιγράψει μια τυπική ημέρα της: "Ξυπνάω νωρίς. Έχω τέσσερα παιδιά στο κρεβάτι δίπλα μου και ο Brad μιλά στο τηλέφωνο με τα δίδυμα αγκαλιά", λέει η Jolie και προσθέτει: "Απλά δεν είμαι ποτέ μόνη μου... όσοι έχουν παιδιά συνήθως δεν έχουν χρόνο για τον εαυτό τους".
Βέβαια, η Angelina εξήγησε ότι η βοήθεια του Brad της είναι πολύτιμη αφού τη βοηθά να έχει τα πάντα υπό έλεγχο.
ΠΗΓΗ:Νοοz.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...