ALTER EGO Σκέψεις μιας Διδυμίνας…

Της Αντωνίας Κατράνα


 Μην φοβάστε…. Μπείτε στο μυαλό μου….
Διχασμένες προσωπικότητες, συνηθίζει ο πολύς κόσμος να αποκαλεί συχνά τα άτομα, που ανήκουν στο ζώδιο των Διδύμων. Σαν τυπικό παράδειγμα Διδυμίνας, λοιπόν, θα σας πω το εξής: « πλανάστε πλάνην οικτρά». Μπορεί να είμαστε κυκλοθυμικοί, αλλοπρόσαλλοι, τυφώνες ενίοτε, να έχουμε απίστευτη τρέλα( όχι πάντα με την καλή εννοια), αλλά μη μας λέτε διπρόσωπους, σκάρτους και παλιοχαρακτήρες. Και άλλωστε τον άνθρωπο που είναι μία έτσι μία αλλιώς μην τον φοβάστε ποτέ. Γιατί μπροστά στα μάτια σας γίνεται η κάμπια πεταλούδα. Και το αντίστροφο.
Να φοβάστε αυτούς που μεταμορφώνονται χωρίς να το παίρνετε χαμπάρι! Αυτούς που έχουν χίλια πρόσωπα και τα βγάζουν στην επιφάνεια ένα- ένα ανάλογα με τον σκοπό και την περίσταση, χωρίς ΠΟΤΕ να γίνονται αντιληπτοί. Και τώρα θα μου ξαναπείτε: «Ακριβώς αυτό είστε εσείς οι Δίδυμοι». Δεν ξέρω για τους υπόλοιπους, εγώ προσωπικά δεν μπορώ να κρυφτώ από τους άλλους…
Από τον εαυτό μου μπορώ άνετα!
Ωχχχχχ!!! Τι έκανα μόλις τώρα??? Διαχώρισα τον εαυτό μου από μένα??? Ωραία… Ε, ναι λοιπόν, το έκανα! Ε και? Δεν σημαίνει κάτι αυτό. Και σαφώς διαχωρίζω τον εαυτό μου από μένα με απόλυτα ευδιάκριτα όρια. Εγώ είμαι εγώ, και ο εαυτός μου ο εαυτός μου. Τι πιο σαφές? Θα μου πείτε, γιατί άλλο το ένα άλλο το άλλο?? Ε φυσικά. Σαφώς υπάρχει μεγάλη ταύτιση αλλά δεν είναι ακριβώς το ίδιο… Μην βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα περί δύο προσώπων σε ένα σώμα. Πριν τον λιθοβολισμό να εξηγήσω. Αυτή η δυαδικότητα δεν έγκειται στα πρόσωπα… Έγκειται στον σαφή διαχωρισμό συναισθήματος και λογικής σε βαθμό ΤΟΣΟ μεγάλο, που σχεδόν παραπέμπει σε… διχασμό.
Ή σε εν δυνάμει διχασμό, αν το μυαλό του Διδύμου δεν ελέγξει απόλυτα το «εγώ» του…. Και δεν υπάρχει ικανότερος «γητευτής» από τον…. εαυτό του. Τον τιθασεύει με μεγάλη μαεστρία, πράγμα που απαιτεί εξαιρετικό κόπο και ώρες ατελείωτες εσωτερικής αναζήτησης, με ένα και μοναδικό στόχο… Την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ταύτιση του εγώ με τον… εαυτό…. του συναισθήματος με την λογική. Μεγάλο μπέρδεμα θα μου πείτε… Μπααα! Το έχουμε συνηθίσει.

Άλλωστε η αναζήτηση και η εύρεση της ευτυχίας για όλα τα ζώδια είναι δύσκολο πράγμα. Και όλοι ΠΛΗΝ των Διδύμων δεν ξέρετε πού θα την βρείτε. Ο Δίδυμος ξέρει: όταν έρθει η στιγμή, η Άγια εκείνη Ώρα της απόλυτης ταύτισης του μυαλού και της καρδιάς έρχεται ταυτόγχρονα και η ΓΑΛΗΝΗ…. Αυτό είναι ΕΥΤΥΧΙΑ…….

Από όλο αυτόν τον συλλογισμό ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ οι πτωχί τω πνευματι-Δίδυμοι. ΜΑΚΑΡΙΟΙ…!!!

                                                         Χωρίς Λογοκρισία
                                                               Με άποψη
                                                           Και …. χιούμορ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...