ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΟΚ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ AIDS : «Με έπιασε πανικός για την γυναίκα μου!»

 Της Μπέττυς Γιάννα

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ 

Συναντήσαμε τον Μιχάλη, μόλις 35 χρονών, ένα πολύ συμπαθητικό και μορφωμένο παλικάρι, ο οποίος από το 2004 είναι φορέας του HIV από μία «άτυχη» στιγμή όπως ο ίδιος την χαρακτηρίζει. Η ζωή του άλλαξε άρδην, αλλά ο ίδιος το παλεύει με θάρρος και αισιοδοξία, αφού θέλει να είναι δυνατός τόσο για τον ευατό του όσο και για την 7χρονη κόρη του.
"Το 2002 παντρεύτηκα με την συνομίλικη γυναίκα μου Καλλιόπη, την οποία και αγάπησα παράφορα και την ίδια χρονιά φέραμε στον κόσμο ένα κοριτσάκι 7 χρονών. Όλα στην ζωή μας κυλούσαν αρμονικά και η ζωή με την γυναίκα μου και την κόρη μου ήταν όλα όσα είχα ονειρευτεί. Δεν πίστευα με τίποτα ότι θα μπορούσε να διαταραχθεί έτσι η ζωή μας, αλλά μέσα στην ατυχία μου στάθηκα και «τυχερός». Εγώ συνήθιζα να δίνω συχνά πυκνά αίμα στο Τζάνειο Νοσοκομείο, γιατί ήμουνα εθελοντής αιμοδότης. Ήτανε για μένα μια τυπική διαδικασία και το έκανα γιατί ήθελα να προσφέρω στους άλλους ανθρώπους που τον είχανε ανάγκη.

Κάποια στιγμή όμως , δεν θα την ξεχάσω ποτέ μου, με πήρανε από το Νοσοκομείο και μου είπανε πως έπρεπε να ξαναπάω για να περάσω για επανέλεγχο. Αμέσως με έπιασε ανησυχία , πανικό θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω για να είμαι απόλυτα ειλικρινής και το μυαλό μου αυτόματα πήγε στο κακό. Ο πανικός που με κυρίευσε δεν ήτανε τόσο για τον ευατό μου αλλά για την γυναίκα μου που ομολογουμένως δεν μου έφταιγε σε τίποτα. Τώρα θα μου πείτε γιατί με έπιασε πανικός. Γιατί όπως λέει και η παροιμία «όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται». Βέβαια σε αυτή την περίπτωση δεν μιλάμε για «μύγα» αλλά για ….Τελοσπάντων!

Δυστυχώς για μένα , οι φόβοι μου μετά από καμιά 20αρια μέρες επιβεβαιώθηκαν. Τα αποτελέσματα δείξανε ότι είμαι θετικός στον υιό. Η πρώτη μου αντίδραση όταν άκουσα από τους γιατρούς ότι είμαι φορέας του Αids, ήταν η άρνηση ότι κόλλησα από εξωσυζυγική σχέση και άρχισα να τα ρίχνω στην αιμοδοσία ότι δήθεν κόλλησα από μετάγγιση αίματος, από μολυσμένη σύριγγα , ή από κάποιο λάθος γιατρού. Δεν δεχόμουνα το γεγονός ότι εγώ ήμουν υπαίτιος για αυτό που μου συνέβαινε. Μέσα μου όμως ήξερα ότι εγώ ήμουνα ο μοναδικός υπαίτιος αφού το 2004 το καλοκαίρι είχα απατήσει την γυναίκα μου δύο μόλις φορές με μια κοπέλα που δεν την ξαναείδα ποτέ. Είχα τρομερές τύψεις. Το είχα μετανιώσει αλλά τι να το κάνεις. Το κακό έγινε. Τώρα θα μου πεις γιατί δεν πήρα προφυλάξεις. Γιατί το μυαλό σου δυστυχώς δεν πηγαίνει ποτέ στο κακό. Τη συγκεκριμένη κοπέλα όταν έμαθα πως είμαι φορέας, έψαξα να την βρω αλλά είχε αλλάξει τηλέφωνο και δεν ήξερα τίποτα γι αυτήν. Δεν την μισώ όμως γιατί η ευθύνη είναι δική μου .Άσε που μπορεί να μην ήξερε ούτε η ίδια!!!

Σε αυτό το σημείο θέλω να πω σε όλα τα νέα παιδιά να χρησιμοποιούν προφυλακτικό , ακόμη και αν διατηρούν μόνιμη σχέση. Δεν πρέπει να έχουνε πουθενά εμπιστοσύνη. Αμέσως λοιπόν με κατέβαλε κρίση πανικού , όχι τόσο για τον ευατό μου , αλλά για την γυναίκα μου. Πώς θα της το έλεγα; Την είχα κολλήσει και αυτήν; Τι έκανα; Γιατί να μου συμβεί αυτό; Έτρεμα πώς θα της το πω. Τελικά με βοηθήσανε οι γιατροί και της το είπανε οι ίδιοι για αρχή. Η εμπειρία συγκλονιστική, τα συναισθήματά μου άθλια και η ψυχολογία μου στο πάτωμα. Η γυναίκα μου σοκαρισμένη και εκνευρισμένη συνάμα, δεν είχα μάτια να την αντικρύσω. Για καλή της και καλή μου τύχη και ευχαριστώ το Θεό γι αυτό, δεν είχε κολλήσει τον υιό .

Η εξέταση βγήκε αρνητική και εγώ ένοιωθα πραγματικά ευτυχισμένος, μολονότι εγώ είμαι φορέας. Για να μην σας κουράσω και πολύ, τον πρώτο καιρό δεν με έδιωξε από το σπίτι και για ένα χρόνο μείναμε μαζί στο ίδιο σπίτι με την κορούλα μας που μέναμε και πριν γίνει το συγκεκριμένο γεγονός. Μάλλον η Κατερίνα δεν είχε συνειδητοποίησει φαίνεται ότι ήμουνα φορέας . Τι να πω! Μετά από ένα χρόνο λοιπόν περίπου, η γυναίκα μου φρίκαρε και μου ζητάει να χωρίσουμε γιατί φοβότανε να μην κολλήσει και αυτή και το παιδί. Μου είπε πως δεν μπορούσε να το ξεπεράσει. Το πάλεψε αλλά δεν μπορεί να ζει με το φόβο. Δεν μπορούσε να συγχωρέσει την απιστία μου που μας οδήγησε όχι μόνο στο χωρισμό αλλά και στο να γίνω φορέας.

Τη δικαιολογώ απόλυτα και δεν μπορώ να πω τίποτα γι αυτή τη γυναίκα που την λατρεύω και μισώ τον ευατό μου για το κακό που της έκανα. Όταν μου είπε να χωρίσουμε, έπαθα κατάθλιψη και την παρακάλεσα να μην με διώξει από το σπίτι. Της είπα ότι δεν θα την άγγιζα απλά θα την κοίταζα. Εν τέλει όμως χωρίσαμε και το διαζύγιο βγήκε συναινετικό. Η Κατερίνα πέρασε μια περίοδο φρίκης και άρχισε να μου δημιουργεί αρκετά προβλήματα. Με απειλούσε ότι θα με κάνει ξεφτίλα στην δουλειά μου και θα μου πάρει και το παιδί και δεν θα το ξαναέβλεπα. Απομονώθηκε από όλους και άρχισε να τσακώνεται με τους φίλους της γιατί έλεγε ότι δεν την στηρίξανε σε αυτή την δοκιμασία που πέρασε με μένα όσο θα έπρεπε. Μετά βέβαια από καιρό άρχισε σιγά σιγά να συνέρχεται και τα ξανασμίξανε οι σχέσεις τους.

Το διάστημα αυτό η πρώην γυναίκα μου πλέον γνωρίζει κάποιον άλλον και έφτασε μέχρι τα σκαλιά της εκκλησίας. Εγώ ήμουνα σε κατάρρευση , όχι από την αρρώστια μου , αλλά από την αγάπη μου για εκείνη. Την αγαπούσα πάρα πολύ και δεν μπορούσα να δεχτώ το γεγονός .Δεν το έδειχνα βέβαια αλλά η καρδούλα μου το ήξερε. Και τότε γίνεται το αναπάντεχο. Τρεις μέρες πριν γίνει ο γάμος τα διαλύει όλα επειδή με αγαπούσε και δεν μπορούσε να ξαναπαντρευτεί. Το γεγονός αυτό βέβαια με έκανε τρισευτυχισμένο.

Εγώ εντωμεταξύ το διάστημα που η Κατερίνα είχε σχέση με τον άλλον , είχα γνωρίσει μια οροθετική κοπέλα και έκανα δεσμό, αλλά ήτανε για πολύ λίγο, αφού στο μυαλό μου ήτανε μόνο η γυναίκα μου . Δεν μπορούσα να την κοροϊδεύω. Με τη γυναίκα μου είχαμε φτάσει στο σημείο να γίνουμε «φίλοι» και να την παρηγορώ ακόμη και για μια σχέση που είχε συνάψει κάποτε με έναν παντρεμένο. Πληγωνόμουνα αλλά τουλάχιστον την είχα δίπλα μου. Έχω αφήσει εντελώς πίσω μου το γεγονός ότι είμαι φορέας και λειτουργώ κανονικά . Δουλεύω , γυρνάω στο σπίτι μου , τρώω βγαίνω έξω , βλέπω την κόρη μου και κάνω ότι κάνει κάποιος άνθρωπος που δεν έχει τον υιό. Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι το γεγονός που δεν έχω την γυναίκα μου. Στην δουλειά μου δεν το ξέρει κανείς. Μερικοί συγγενείς μου μόνο το ξέρουνε και μερικοί φίλοι. Ο πατέρας μου βέβαια δεν το έμαθε ποτέ . Πέθανε πριν τρεις μήνες χωρίς να μάθει ποτέ τίποτα.

Με την Κατερίνα έχουμε σμίξει και έχουμε χωρίσει πάρα πολλές φορές. Από τη μια με θέλει και από την άλλη με διώχνει. Δεν μπορεί μου λέει να δεχτεί ούτε την απιστία ούτε το γεγονός βέβαια ότι είμαι φορέας. Δεν αντέχω άλλο αυτό που μου κάνει.Πόνεσα και πονάω πολύ αλλά ποιος μπορεί να την κατηγορήσει; Πλέον δεν ξέρω αν και γω ο ίδιος θέλω επανασύνδεση. Απ ότι κατάλαβες το μεγαλύτερο πρόβλημά μου είναι η γυναίκα μου , γυναίκα μου την λέω παρ ότι έχει βγει το διαζύγιο, παρά το γεγονός ότι είμαι φορέας του Aids.

Να σου πω και κάτι γελοίο; Παλιά που δεν ήξερα πως κολλάει ο συγκεκριμένος υιός , όταν θυμάμαι στο τρένο έμπαινε κάποιος και ζητούσε βοήθεια και έλεγε πως είναι οροθετικός, τον απέφευγα με επιδεικτικό τρόπο για να μην με ακουμπήσει. Καλό ε; Ημουνα τόσο βλάκας και ανενημέρωτος. Τραγικό !"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...