Μιχάλης Μουρούτσος: «Παρόλο που αποχώρησα, είμαι ευχαριστημένος»


Ο Ολυμπιονίκης μας στο Tae Kwon Do αποχώρησε από το «Just» αλλά δηλώνει ικανοποιημένος από την εμπειρία που έζησε στην εκπομπή και κάνει πρόβλεψη για τον τελικό νικητή.«Στο Just the 2 Οf Us θεωρώ πολύ καλούς τον Παναγιώτη Πετράκη και τον Θεοχάρη Ιωαννίδη, αλλά πιστεύω ότι τελικά θα γίνει η ανατροπή και ο νικητής θα είναι κάποιος άλλος. Παρόλο που αποχώρησα, είμαι ευχαριστημένος, γιατί μέσα στο show εξελίχθηκα σε έναν τομέα που δεν γνώριζα και με τον οποίο δεν είχα ασχοληθεί και νιώθω κερδισμένος».

Και λίγα λόγια για τον εαυτό του:

«Η επιθυμία να ασχοληθώ με το Tae Kwon Do γεννήθηκε βλέποντας τον Μπρους Λι και τον Τσάκι Τσαν σε ταινίες, όταν ήμουν αρκετά μικρός. Ήταν οι ήρωές μου. Στα 7 μου χρόνια, πήγα τους γονείς μου σε μια σχολή που υπήρχε απέναντι από το σπίτι μου για να με γράψουν».

ΠΗΓΗ: Down Town

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...