M.Ζαμπίδης: "Έχω αισθανθεί πως θέλω να χτυπήσω κάποιον, αλλά επειδή ξέρω πως είμαι επικίνδυνος δεν το κάνω"


Στην παρέα της Ελένης Μενεγάκη βρέθηκε χθες ο πρωταθλητής του kick boxing Μιχάλης Ζαμπίδης και μίλησε για το πώς ξεκίνησε να ασχολείται μ' αυτό το άθλημα, τις επιδόσεις του σε άλλους τομείς της ζωής του και για το πώς αποφάσισε να συμμετάσχει στο «Dancing With the Stars».

Για το πώς προέκυψε στη ζωή του το kick boxing: «Από μικρός ήμουν ανήσυχο πνεύμα. Ξεκίνησα ενόργανη γυμναστική έπειτα από πρόταση του γυμναστή στο σχολείο. Μέσα σε 2,5 χρόνια είχα πάει και σε παγκόσμιο πρωτάθλημα. Όταν μετακομίσαμε στην Παλλήνη δεν είχε σχολή για ενόργανη και πήγα στο καράτε. Από εκεί βρέθηκα στο kick boxing, το οποίο τότε δεν ήταν καθόλου γνωστό. Μου άρεσαν τα δύσκολα. Ξεκίνησα το 1992, στα 11 μου. Έκανα προπονήσεις μέσα σε χωράφια. Ήθελα να είμαι πάντα τέλειος».

Για το αν κερδίζει όλους τους αγώνες στη ζωή του: «Γενικότερα έχω κερδίσει στη ζωή μου. Όλα είναι θέμα μεθοδολογίας, από το πώς θα κερδίσεις έναν αγώνα μέχρι ένα στόχο που θα βάλεις στη ζωή σου».

Για το αν ξεσπάει σε άλλους: «Έχω αισθανθεί στη ζωή μου πως θέλω να χτυπήσω κάποιον, αλλά επειδή ξέρω πως είμαι επικίνδυνος δεν το κάνω. Κάποιες φορές έρχομαι σε ένταση. Την πληρώνει το κινητό μου ή κάποια άλλα πράγματα».

Για το «Dancing With the stars»: «Δεν είχα σκεφτεί ποτέ να χορέψω. Όταν έγινε η πρόταση από την παραγωγή σκέφτηκα πως ήταν κόντρα ρόλος. Μου εξήγησαν το τι ακριβώς θα είναι και με έπιασαν τα γέλια. Ήμουν και από αγώνα και δεν μπορούσα καλά καλά να περπατήσω. Το σκέφτηκα όμως και είπα ναι».
 
ΠΗΓΗ: Υupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...