Η Khloe Kardashian μας ενημέρωσε για την παρθενιά της



Όχι ότι μας ένοιαζε κιόλας, αλλά κουβέντα να γίνεται...

Η 26χρονη τηλεπερσόνα, η οποία είναι παντρεμένη με τον διάσημο μπασκετμπολίστα Lamar Odom, παραδέχθηκε πως στο παρελθόν είχε πει ψέματα για την ηλικία της σε έναν άνδρα που είχε γνωρίσει και συνήθιζε να τον βλέπει στα κρυφά.

Ήταν μόλις 14 ετών όταν έβγαινε μαζί του, αλλά το κορίτσι δεν μπορούσε να του πει την αλήθεια.
Η μελαχρινή star ανέφερε πως ήταν ικανή να κλέψει μέχρι το αυτοκίνητο του πατριού της, προκειμένου να συναντηθεί με τον μυστήριο άνδρα, ο οποίος ήταν πολύ ερωτικός, όπως είπε η ίδια.

Η Khloe αποκάλυψε αυτή την «αμαρτωλή» ιστορία στο νέο βιβλίο που έχει γράψει με τις αδελφές της, με τίτλο «Kardashian Konfidential», όπου αναφέρει χαρακτηριστικά: «Η μητέρα μου με είχε μάθει να οδηγώ όταν ήμουν δεκατριών και το εκμεταλλεύτηκα. Έκλεβα το αμάξι και πήγαινα στο σπίτι του. Ήταν πολύ ερωτικός και τελικά υπέκυψα. Ήμουν μόλις 14 ετών και έχασα την παρθενιά μου. Εκείνος ήταν μεγαλύτερος από εμένα, παρόλο που μου είχε πει ψέματα και ισχυριζόταν πως ήταν πιο μικρός. Εννοείται πως εγώ του είπα ότι ήμουν 16. Τα πήγαινα πολύ καλά στο σχολείο, μέχρι που τον γνώρισα».

Τελικά, η σχέση δεν κράτησε πολύ και πλέον η Khloe συνειδητοποιεί πως ήταν λάθος που σε τόσο μικρή ηλικία έκανε sex με έναν άνδρα.

«Ήμουν μόλις 14 ετών, όπως είπα και πριν, όμως νόμιζα πως ήμουν πολύ ώριμη. Τελικά, αναπολώ το παρελθόν και λέω “πόσο λάθος έκανα”. Η πρώτη φορά που κάνεις sex θέλει πολλή σκέψη, είναι μια σημαντική απόφαση και επηρεάζει όλη μας τη ζωή».

Στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...