"Hμουν, είμαι και θα είμαι Ν.Δ" δήλωσε ο Σίμος Κεδίκογλου σε συνάντηση που είχε με τον Σαμαρά!

«Έχω κουραστεί να επαναλαμβάνω το αυτονόητο. Ήμουν, είμαι και θα είμαι ΝΔ. Πιστεύω σε αυτό το πολυσυλλεκτικό κόμμα εξουσίας. Πιστεύω ότι μπορούμε να βρούμε την καλύτερη λύση για τον τόπο και από εκεί και πέρα πόσες φορές να το επαναλάβω…»,
δήλωσε ο βουλευτής της ΝΔ κ. Σίμος Κεδίκογλου μετά από συνάντησή του με τον πρόεδρο του κόμματος στη Ρηγίλλης.
Κληθείς να σχολιάσει όσα ακούστηκαν «περί αποστασίας» μετά την ανεξαρτητοποίηση του κ. Γ. Κοντογιάννη, είπε ότι ο κ. Κοντογιάννης εγκατέλειψε τη ΝΔ. «Τώρα από εκεί και πέρα ποιο ουσιαστικό θα χρησιμοποιήσεις ή ποιο ρήμα, ελάχιστα αλλάζει την ουσία», πρόσθεσε.
Επίσης δήλωσε πως ήταν προγραμματισμένη η συνάντηση και την είχε ζητήσει ο ίδιος προκειμένου να συζητήσουν για τις πρόσφατες αυτοδιοικητικές εκλογές και τα αποτελέσματα στη Στερεά Ελλάδα και τη Δυτική Ελλάδα. Ανέφερε ότι θα παραδώσει και σχετική έκθεση και είπε ότι είναι σημαντικό που έγινε το πρώτο βήμα. «Έχουμε ακόμα δουλειά, να δουλέψουμε όλοι μαζί», συμπλήρωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...