H Lady Gaga στο Star

H Lady Gaga στο Gossip Girl
Η εκκεντρική βρετανίδα τραγουδίστρια “Lady Gaga” είναι η γκεστ σταρ στο 10ο επεισόδιο του 3ου κύκλου, της νεανικής σειράς «Gossip Girl».
Η πολυβραβευμένη ποπ σταρ δήλωσε: «έψαχνα από καιρό έναν πιο συμβατικό τρόπο για να παρουσιάσω το ρεπερτόριό μου και επέλεξα να το κάνω μέσα από το «Gossip Girl» γιατί είναι η αγαπημένη σειρά τής 17χρονης αδελφής μου».
Το τραγούδι που ερμηνεύει είναι το αγαπημένο και πασίγνωστο «Bad Romance», που σημείωσε παγκόσμια επιτυχία. Το συγκεκριμένο κομμάτι ταιριάζει απόλυτα με την υπόθεση του επεισοδίου και η ίδια η Lady Gaga επέμενε από τις πρώτες συναντήσεις της με τους παραγωγούς της σειράς να το ερμηνεύσει. Σύμφωνα με την ίδια «δεν έκανα την εμφάνιση αυτή για να προβάλλω τον εαυτό μου και τη δισκογραφική μου δουλειά αλλά ήθελα με το τραγούδι μου να συμβάλλω στην εξέλιξη της σειράς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...