Ελένη Φουρέιρα: Δεν προλαβαίνω Eurovision φέτος



Η Ελένη Φουρέιρα δήλωσε πως φέτος δεν θα προλάβει να ετοιμαστεί για την Eurovision, αλλά, εάν άλλαζαν τις ημερομηνίες, ίσως να το σκεφτόταν.

Η εκπομπή «10 με 1 μαζί» φιλοξένησε τις δηλώσεις της τραγουδίστριας, η οποία αναφέρθηκε και σε άλλα ενδιαφέροντα πράγματα.
 
Όπως, για τον νέο της δίσκο: «Θα κυκλοφορήσει στις 5 Δεκεμβρίου. Δεν είμαι πολύ αγχωμένη, απλά ελπίζω ο κόσμος, όπως αγάπησε αυτά τα 2 τραγούδια που έχουν κυκλοφορήσει, να αγαπήσει και τα υπόλοιπα».

Για το αν θα συμμετάσχει στην Eurovision: «Φέτος δεν θα πάω στην Eurovision, έχω πάρα πολλές υποχρεώσεις και δεν θα μπορέσω να ετοιμαστώ σωστά. Αν ερχόταν σε κάποια άλλη χρονική στιγμή, θα πήγαινα».

Για τη συμμετοχή της στο «Just The Two Of Us»: «Αν είχα λόγο για τα ρούχα, θα ήμουν ενδυματολόγος. Μπορεί να πω πως δεν μου αρέσει αυτό, αλλά δεν θα έχω εγώ τον τελευταίο λόγο. Μου αρέσει η συνεργασία μου με τον Πετράκη, γιατί αλληλοσυμπληρωνόμαστε».

Και για κάποια συνεργασία που ονειρεύεται στο μέλλον: «Δεν υπάρχει κάποια συνεργασία την οποία ονειρεύομαι, γιατί ήδη την ετοιμάζω! Θα είναι ένα ντουέτο με κάποιον άνδρα καλλιτέχνη, αλλά δεν μπορώ να σας πω περισσότερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...