Συνέντευξη-βιτριόλι για τον Θανάση Λάλα από την πρώην σύζυγό του!...


kourdistoportocali
Ποιος Κικίλιας, ποιος Σγουρός, ποιος Θανάσης;
Ποιος Θανάσης; Μα ο Θανάσης Λάλας!
Αυτή η Κυριακή δεν είναι του Κακλαμάνη, δεν είναι του Καμίνη, δεν είναι του Πανίκα, είναι του Θανάση.
Για πάνω από 45’ η πρώην σύζυγος του Θανάση Λάλα, ηθοποιός Χρύσα Ρώπα, ξερνούσε οργή για τον πρώην σύζυγό της σε...

μια συνέντευξη- κόλαση που δημοσιεύεται σε 3 ολόκληρες σελίδες στο «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ» της Κυριακής.

Δράστης της συνέντευξης ο φοβερός Φρίξος Δρακοντίδης, ο οποίος κατάφερε να αποσπάσει όλη την οργή της πληγωμένης πρώην συζύγου.

Την εξ-ομολόγησε στη κυριολεξία. Μια ομολογία –δηλητήριο για τον πρώην σύζυγο, δημοσιογράφο και εκδότη.

«Εγώ ξέρω ότι είχα 9 σπίτια και τώρα μένω στο ενοίκιο…»,

Η Χρύσα Ρώπα καρφώνει τον Θανάση Λάλα για τα 9 σπίτια τα οποία o πρώην σύζυγος έχει γραμμένα σε off shore.

Σπίτια στην Αναγνωστοπούλου-το αγόρασε από τον Ψυχάρη-, στην Ρηγίλλης, στο Ψυχικό, στο Πόρτο Ράφτη ακόμη και στο Μαιάμι.

«Αυτός έχει 9 σπίτια και σκάφη αναψυχής κι εγώ με τον γιο μου μένουμε στο ενοίκιο. Ο γιος μου, όταν είναι με τον πατέρα του ζει τη μεγάλη ζωή κι όταν επιστρέφει σπίτι έχουμε μόνο φέτα στο ψυγείο…»

Για τη γυμνή φωτογράφιση του Λάλα και των υπολοίπων για το διαφημιστικό της «VETO”, είπε στο Φρίξο: «Ο γιος μου πήγαινε στο σχολείο και άκουγε τα πειράγματα των συμμαθητών του για την εμφάνιση του πατέρα του…»

Για το χωρισμό τους θα πει: “Δεν χωρίσαμε εξαιτίας της Δρούζα, αλλά εξαιτίας μιας δημοσιογράφου του «ΒΗΜΑτος».

Κατηγορεί όμως τη Δρούζα γιατί:» Η Δρούζα δεν μας αφήνει (εμένα και τον γιο μου) να επισκεφθούμε το σπίτι στο Πόρτο Ράφτη…»

Σε κάποιο άλλη σημείο της συνέντευξης θα εξαπολύσει την ατάκα: «Λαμόγιο δεν γεννιέσαι, λαμόγιο γίνεσαι…»

Καταπέλτης για τη συμπεριφορά του συζύγου και σε μια ευαίσθητη στιγμή για την ίδια: «Ακόμη κι στη κηδεία της αδελφής μου, ο πρώην άνδρας μου δεν μπήκε στο κόπο να στείλει μια ανθοδέσμη…»

Η Χρύσα Ρώπα, σύμφωνα με πληροφορίες ζητούσε 12.000 διατροφή το μήνα, τελικά κατάφερε να πάρει 1200.

Πάντως αυτό το διάστημα συμπρωταγωνιστεί με τον ταλαντούχο (έναν ηθοποιό-έκπληξη) Λευτέρη Λαμπράκη, και την Ελένη Καστάνη στα «Κορίτσια με τα μαύρα».

Η αμοιβή της αγγίζει τα 600 ευρώ τη παράσταση.

Ο Θανάσης Λάλας από την άλλη προανήγγειλε στο εμπορικό τμήμα το κλείσιμο της «FAQ» για το τέλος του χρόνου.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Επρεπε να του πεί κι'άλλα του πρώην συζύγού της η Κυρία Ρώπα,έχει δίκιο όμως,ΛΑΜΟΓΙΟ ΔΕ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ,ΓΙΝΕΣΑΙ!!!!Μπράβο στη ΧΡΥΣΑ ΡΩΠΑ.

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...